_San87_ schreef:Nee, deze zijn exclusief van IC zelf, dus alleen daar te koop.
Ik zie het ja. Het zijn schatjes in die kleurtjes!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mlies schreef:[ [url=m/IR5f0N.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had al weken m’n zinnen gezet op de 6 PRO, maar zag vanmorgen opeens de 6S met deze deal en die vind ik voor alle dagen toch iets vrouwelijker. Dus deze net besteld!
Marije_jiplover schreef:Mlies schreef:[ [url=m/IR5f0N.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had al weken m’n zinnen gezet op de 6 PRO, maar zag vanmorgen opeens de 6S met deze deal en die vind ik voor alle dagen toch iets vrouwelijker. Dus deze net besteld!
Is een heel fijn horloge.
Daar ga je wel plezier van beleven.
Die heb ik voor de zomer in een sale bij de Bijenkorf voor een vergelijkbare prijs gekocht en ben er echt super blij mee.
FleurSandro schreef:Ik heb bij de hypostore veiligheidsbeugels gekocht! Van €244,- afgeprijsd naar €100,-. Ik kon ze niet laten liggen!
Alleen mijn springzadel had veiligheidsbeugels, nu mijn dressuurzadel dezelfde beugels! Was het alweer vergeten dat ik dat nog wilde hahaha
moonsparkle schreef:Ik twijfel zo erg over Panama jack laarzenvoor mij is meer dan 100 wel echt heel veel geld maar m'n vorige outdoor laarzen zijn wel echt op die heb ik al jaren.
Kimberley_ schreef:moonsparkle schreef:Ik twijfel zo erg over Panama jack laarzenvoor mij is meer dan 100 wel echt heel veel geld maar m'n vorige outdoor laarzen zijn wel echt op die heb ik al jaren.
Gewoon doen.
Als deze al jaren meegaan dan kunnen panam's verrekend over de jaren ook uit. Beter 1x goed geld besteden dan elk jaar een beetje.
Crista schreef:FleurSandro schreef:Ik heb bij de hypostore veiligheidsbeugels gekocht! Van €244,- afgeprijsd naar €100,-. Ik kon ze niet laten liggen!
Alleen mijn springzadel had veiligheidsbeugels, nu mijn dressuurzadel dezelfde beugels! Was het alweer vergeten dat ik dat nog wilde hahaha
Nieuwsgierig!!! welke heb je gekocht?