Ring video deurbel. Welke?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:30

ingvdh schreef:
Rubs schreef:
En waar komt de Euvy vandaan?

Eufy is van Anker, een amerikaans bedrijf.

Voordeel van Eufy is dat de camerabeelden niet in de cloud terechtkomen maar lokaal op de schijf van het homestation.

Dat is voor mij reden om deze te kopen ipv Ring en anderen, naast dat je geld kwijt bent aan abbo kosten staan de beelden ook nog eens in de cloud.

Anker is hartstikke Chinees niks Amerikaans aan. Er is een vage website die dat aangeeft maar dit is incorrect.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anker_Innovations. Niet dat wikipedia waterproof is maar deze informatie klopt wel.

Eufy heeft geen abonnement daarom hiervoor gegaan. Privacy met een videodeurbel zal ik niet te zwaar aan tillen. Over de cloudopslag valt wat te zeggen maar een Chinees merk ook.

Kwaliteit is top maar de Chinezen kijken hier vrolijk mee. Kleinigheidje hou je toch.

Als je dat allemaal niet wilt moet je een bedraad systeem zonder internetverbinding pakken. Alleen omdat de vraag hierna piepklein is is de beeldkwaliteit ook om te huilen die ontwikkeling staat al jaren stil.

PSvanLot

Re: Ring video deurbel. Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 12:47

Och laat die chinezen maar meekijken, geloof niet dat ze het heel warm krijgen van mijn beelden haha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:48

Ik volg dit topic even. Wij willen er ook graag eentje en nu met de Black Week kortingen is dat wel gunstig.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 12:52

Zullen er morgen nog ruigere aanbiedingen komen, of gaat het dit een beetje zijn denken jullie?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:53

WenK schreef:
WenK schreef:
Wij hebben sinds kort Eufy, aanrader!

Wij hebben de homebase in huis staan, dus beelden zijn veilig. Daarnaast de deurbel en zowel voor als achter een camera.

Het beeld vind ik echt goed en de meldingen en alles lopen ook top. Je kunt veel zelf instellen.

Hier precies hetzelfde. We hadden hiervoor een Ring deurbel, maar daar hadden we alleen maar ellende mee. Eufy vinden wij echt heel fijn! Voor de mensen die bang zijn voor diefstal…als je de camera eraf draait gaat er een enorm alarm af op de camera zelf. Die blijft dus afgaan terwijl je hem meeneemt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:12

Wij hebben ook een Eufy, bevalt prima!
Aangesloten op de draden van de oude bel, maar wellicht is er ook een optie die op batterijen kan?

T instellen was nog wel even een ding, in het begin ging er een alarm af in huis als er iemand op de oprit liep die niet aanbelde. Dat is echt super irritant, want dan kun je zelf dus ook niks meer doen op de oprit. Dat hebben we dus uit gezet.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 13:20

Ze kunnen allemaal op een batterij heb ik inmiddels gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 20:58

PSvanLot schreef:
Och laat die chinezen maar meekijken, geloof niet dat ze het heel warm krijgen van mijn beelden haha

Als ik vraag om in je telefoon te kijken, mag dat dan ook?

Ik vind apparaten met spraak- en beeldverbinding lastig, er zou altijd iemand mee kunnen kijken.
Gewoon een deurbel hier dus.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 21:06

Nielojram schreef:
PSvanLot schreef:

Als ik vraag om in je telefoon te kijken, mag dat dan ook?

Ik vind apparaten met spraak- en beeldverbinding lastig, er zou altijd iemand mee kunnen kijken.
Gewoon een deurbel hier dus.

O ja hoor, zou niet weten wat je daar zou willen vinden waar je wat me kunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:18

PSvanLot schreef:

Wat is je emailadres en je wachtwoord?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 21:29

Nielojram schreef:
PSvanLot schreef:

Wat is je emailadres en je wachtwoord?

Stel je niet zo aan alsjeblieft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:35

Ik stel mij niet aan, ik stel een vraag.
Succes met je bel!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 21:40

Nielojram schreef:
Ik stel mij niet aan, ik stel een vraag.
Succes met je bel!

Ga lekker iemand anders vragen stellen en mij blij zijn met mijn video deurbel waarmee half China mee kan kijken.

Za regelmatig naar de zwaaien en zorgen dat ik niet in mijn blote kont voor het scherm door loop….

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:08

Wij hebben ook een Eufy aan de deur en 2 camera’s in huis. Komt idd goed uit de testen, lokale opslag en fijn beeld. Onze slaat alles lokaal op op onze eigen NAS. Wij hebben hiervoor een lokaal netwerk draaien naast onze standaard WiFi.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:16

Ik kan mij niet voorstellen dat een Chinees mee kijkt. Wat wil hij zien dan? Dat de postbode af en toe komt? Een buurvrouw een pakje brengt/haalt? Of hoe ik de container aan de weg zet?
Nou succes ermee.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:18

Ik heb een ring deur bel en voor ons is het puur alleen een deurbel.
Tot nu toe bevalt deze prima.

Voor de camera doeleinden heb ik een camera hangen.

ShilohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:08

Wij hebben een Google nest. Eigenlijk heel tevreden over. Kan een abonnement bij, maar hoeft niet. Dan heb je geen constante beelden, maar enkel van geregistreerde gebeurtenissen en niet meer dan 3 uur terug. Voor ons is dat voldoende. Als we een abbo nemen zou dat voor 5 euro per maand zijn. Doen we misschien nog wel als we meer camera’s zouden nemen. Maar nu niet nodig. Beelden die we wel willen bewaren kunnen we gewoon binnen die drie uur naar de telefoon kopiëren.

Het ging ons er vooral om dat we op afstand kunnen reageren, of dat als mijn zus helemaal boven zit te werken en de bel gaat dat ze hem A hoort en B kan zeggen dat ze eraan komt. We hebben door het hele huis verschillende Google speakers staan en die gaan daar dan ook op af. De fysieke deurbel hebben we verwijderd.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 02:24

Wij zitten erover na te denken zodat we als we bij de paarden zijn, kunnen zien wie er bij de deur staat en evt ook kunnen aangeven dat we eraan komen.

Maar we zijn beiden niet zo handig met dit soort smart dingen en het moet dus wel simpel zijn.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 15:22