teams en een microfoon....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:57

Ik vind het helemaal niet gek dat TS geen microfoon heeft op de laptop. Zowel mijn werk als mijn privé laptop hebben geen microfoon (maar wel een camera).

Voor het werk gebruik ik zo'n kleine ronde Jabra speaker, dat werkt super.

TS, wat je kan doen is ook Teams op je telefoon zetten en die gebruiken voor het geluid en microfoon en daar de camera uitzetten.
En ook met je laptop inbellen voor het beeld en daar alle geluid uitzetten, dus ook de speakers.
Succes!

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 23:01

Dat zegt volgens mij niet dat je geen microfoon hebt, enkel dat je geen losse microfoon heb gekoppeld.

Wat zegt teams?
1. ga naar je agenda in teams
2. klik rechtsboven op 'meet now' en dan op 'start meeting'
3. dan kom je op de lobby en vind je een schroef icoon halverwege het scherm. Klik hierop.
4. rechtsboven zie je rechtsboven Device settings en audio settings met speakers en microfoon. Wat zegt dit?

Als je een screenshot maakt kan ik er wel even naar kijken voor je. Succes.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: teams en een microfoon....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 11:11

Zo te zien heb je idd wel een microfoon.

Roodvos

Re: teams en een microfoon....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 11:45

Hoe is het gegaan TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 21:46

Roodvos schreef:
Hoe is het gegaan TS?

:') Vanmorgen voor dag&dauw mijn mand uit, en om acht uur met den snuit voor camera ( via de desktop, met ingeplugde cam) gezeten.. Super-onzinnige meeting, iedereen was blij van het horen van zijn of haar eigen stem..
Wat is er uitgekomen? Niets.. Maar blijkbaar is dit een netwerk dingetje. Ik heb die krachten niet..Ben hands-on.

Btw, dat is inderdaad niet mijn naam die zichtbaar is. Mochten er hier mensen zijn die dit persoon willen benaderen, succes, het duurt in-corporate al weken om haar te bereiken :D :D