Wat doet Bokt met jouw type gedrag?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:42

Mmmm ik gebruik ook veel te veel puntjes en ben regelmatig op zoek naar smileys... oeps doe ik het weer, die puntjes Scheve mond

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:43

geen msn taal maar wel heel veel afkortingen.

imo, omg, idd, iig, bijv, en als ik ene gewone mail aan het typen ben wil ik er ook steeds smileys inzetten haha. Haha!
Daarom heb ik nu ( voor prive-mail ) een smilie-gebeuren gedownload kan ik fijn weer smileys plaatsen.Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:47

Fitzroy schreef:
Ik wil zelfs nog wel eens een afkorting van een smiley gebruiken in een semi-formeel mailtje.



Ik mis gewoonweg m'n smiley's in gewone mailtjes Huilen Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:48

Hehe, ik ben er eindelijk achter dat dit topic niet over een type gedrag gaat maar over typgedrag Tong uitsteken Moet daar nou een E achter of niet? typgedrag, typegedrag, typen, ik typ *de weg kwijt*

Iig, heb ik erg veel last van de iig en de idd en smileys die ik mis als ik gewoon schrijf ipv typ Haha!

Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:51

Afkortingen. Ik mis de smileys in mn normale mail. Ook heb ik regelmatig dat er plots 'paard' staat ipv 'paar'. De 'd' komt er gewoon automatisch bij Haha!.

Dees

Berichten: 18973
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:51

IngridM"]
[quote="Fitzroy schreef:
Ik wil zelfs nog wel eens een afkorting van een smiley gebruiken in een semi-formeel mailtje.



Ik mis gewoonweg m'n smiley's in gewone mailtjes Huilen Haha!
[/quote]

Same here!
En nergens zijn de smiley's zo aaibaar als op Bokt Verdrietig

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:53

In proefwerken zet ik ook heel vaak Haha! en Lachen en Scheve mond enzo, gewoon getekend dan, een dubbele punt en een \ enzo *LOL*

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:02

Fitzroy schreef:
Ik merk dat ik woorden makkelijker afkort in zakelijke mailtjes dus bv.
'idd' ipv inderdaad. Ook betrap ik mezelf erop dat ik btw gebruik en nog meer van dat soort uitdrukkingen. Ik wil zelfs nog wel eens een afkorting van een smiley gebruiken in een semi-formeel mailtje.

Heb ik ook ja! Vooral die smileys 'mis' ik...

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:06

Ik heb vooral last van idd, iig, ff enz.
En mis de smiley's in gewone mailtjes. Ik type zo overal zoals hier de code's er voor zijn, en krijg als ik op andere fora dingen post(of in een gewoon mailtje) bijna nooit de bedoelde smiley's Tong uitsteken .

Kwa typefouten valt het wel mee denk ik. Dat is bij mij altijd al een ramp. Ik kan een tekst van mij zelf 100x doorlezen maar zie mijn fouten gewoon niet. Komt ook door mijn dislecty maar ik probeer het zo leesbaar mogelijk te houden.
Aan echt 100% MSN taal erger ik me echt dood. Ik begin er niet eens aan om het te lezen omdat ik het niet begrijp. Ik kan er echt geen touw aan vast knopen, maar dat zal ook wel door m'n dislecty komen.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:09

Iddd de puntjes, dat is iets wat ik echt nooit afleer.
IK wist trouwens niet dat er nog zoveel mensen waren die dat net als ik echt TE veel doen Haha!..
Ik probeer t hier op bokt een beetje te beperken omdat ik die puntjes vaak in plaats van andere leestekens zet.
En dus mijn teksten vaak onleesbaar worden.

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:15

Ik ben een stuk sneller gaan typen door bokt (nog steeds met 4 vingers Haha!)
Vooral in smsjes en mailtjes mis ik de smilies, je kan al zo weinig tekst typen in een smsje, een smiley zegt soms veel meer dan woorden.
Wrs zit er ook ingebakken, ipv waarschijnlijk.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:23

Ja... die afkortingen... idd en iig... Haha!
Ik heb door Bokt wel sneller leren typen...
En indd ( Haha! ) die smiley's... Was net bezig met een boekverslag voor school, dan zit ik ook steeds in smiley's te denken....

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:33

Ik betrap mezelf idd wel eens op een d- en t-vautje de laatste tijd. Afkortingen valt wel mee, ik type de hele dag zakelijke brieven en emails dus dat leert snel af hoor Knipoog
Moet wel zeggen dat ik in de emails van klanten met enige regelmaat 'ff' aantref of zelfs smileys *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:36

ook de d en de t foutjes, het kofschip snap ik geen reed meer van, maar erger me wel aan de domheid af en toe van mn typ foutjes.
MSN taal vind ik te erg voor woorden, het niveau van de schrijver straalt er van af, gelukkig is dat zielige gedoe hier verboden.
Ojaa die puntjes...doe ik ook regelmatig!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:47

grandeur schreef:
Herkenbaar! Ik mis vooral de smileys, die denk ik overal bij... Haha!


ja, dat heb ik ook!
Ik typ wel sneller dan voorheen, maar ook ik gebruik veel vaker puntjes en uitroeptekens bv. Haha!
En dan die afkortingen.. oid, iig, idd, A&S, pb, sb, AdB, btw, irl enz.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:50

ach als je al sneller hebt leren typen, lees je waarschijnlijk ook sneller en heb je niet in de gaten of er wel of geen d, t of dt had moeten staan. Haha!

Fitzroy

Berichten: 25230
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:55

Naz schreef:
Moet wel zeggen dat ik in de emails van klanten met enige regelmaat 'ff' aantref of zelfs smileys *LOL*


Vooral veel rode smileys vermoed ik Knipoog Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:59

Zegt het genoeg als ik mijn verslagen voor school 3 keer nalees, en de afkortingen vervang tot goede? Haha! En dan het nog eens laat nalezen door een ander?
Verder ben ik wel nog sneller gaan typen Haha! En ik ken nu veel codes voor smileys uit m'n hoofd, dat was eerst dus echt niet zo *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:02

Chiqa schreef:
ook de d en de t foutjes, het kofschip snap ik geen reed meer van, maar erger me wel aan de domheid af en toe van mn typ foutjes.



Dat is dan duidelijk Haha!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:03

Ik ga niet meer fouten maken maar heb wel ernstig last van het smiley-syndroom Haha! Gebruik tegenwoordig in vrijwel elk mailtje of sms´je wel minimaal één smiley. Gelukkig mail ik met een paar vriendinnetjes die ook op bokt zitten, en dan schrijf ik dus gewoon *zoekt nu de smiley met z´n duimpjes omhoog* enzo... *LOL*
Wel "vergeet" ik af en toe een persoonlijk voornaamwoord (zie mijn tweede zin in dit berichtje Knipoog )

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:12

Haha herkenbaar. Ik schrijf ook gewoon met woordjes zoals idd en iig en mis altijd de smileys Bloos

Dat gedoe met t/d/dt op het eind heb ik heel veel fout, ik snap niet waarbij welke letter(s) nou horen Verward
Ach, jullie weten toch wel wat ik bedoel, dus om daar nou constant op te gaan letten.... (puntjes net zo, doe ik ook overal Bloos! )

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:12

Sjimmy"]
[quote="Chiqa schreef:
ook de d en de t foutjes, het kofschip snap ik geen reed meer van, maar erger me wel aan de domheid af en toe van mn typ foutjes.



Dat is dan duidelijk Haha!
[/quote]

ik dacht dat dat sarcastisch bedoeld was..

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:24

Ellende schreef:
Hmm... nee, valt mee Lachen ik maak wel typefouten doordat ik te snel wil typen, maar dan houdt het ook op Lachen


daar heb ik ook vaak last van!
ik typ echt te snel en zonder na te lezen druk ik op enter Bloos

Lieke

Berichten: 11356
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:26

Ik heb een stuk sneller leren typen.
Maar ik gebruik ook veel vaker afkortingen.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:28

Ik was de laatste weken bezig met mijn boekverslagen en dat moet ik me ook echt omzetten naar gewoon nederlands.
Vooral afkortingen zet je zo makkelijk neer en punten en hoofdletters vergeet ik ook vaak.