Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:idylle schreef:Ik heb inmiddels een regenpak van revolution race gekocht en ben er echt super blij mee! Zit heerlijk soepel, niet te warm en echt water en winddicht.
Dit merk ziet er wel interessant uit! Hoe vallen deze maten en zijn de jassen echt als jas met voering of kan de jas ook over je echte jas?
Die van de Hema is idd goed! Alleen wil ik een iets mooier regenpak.
Meliaforever schreef:Ik zit dus te kijken naar het waterkolom, is dat het meest doorslaggevend als het om waterdichtheid gaat?
Die van de hema is maar 5000mm
Celebi schreef:Ik zweer bij de regenkleding van de ANWB, maar heb ook niet veel anders geprobeerd. Die goedkope plastic dingen van de Action/Hema zijn van die vieze plak dingen en helemaal niet waterdicht met langdurige regen. Heb een jaar lang rondgefietst met de regenbroek van de ANWB in combinatie met de regenjas van America Today. Was wel heel tevreden over die combinatie.
Meliaforever schreef:Heeft iemand ondertussen al meer ervaringen opgedaan tijdens deze weken van regen?Goed test weer, maar het is wel flinke regen de hele tijd.
idylle schreef:Revolution regenpakken. 1000% waterdicht, winddicht en niet plakkerig.