Nieuwe telefoon uitzoeken

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nieuwe telefoon uitzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 19:28

Dan zou ik OnePlus lekker links laten liggen :j Als ik zo meelees zou ik denk ik voor Samsung gaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-22 20:39

Renee1991 schreef:
Dan zou ik OnePlus lekker links laten liggen :j Als ik zo meelees zou ik denk ik voor Samsung gaan.

Ja ik hang ergens tussen de Motorola en Samsung in :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 11:27

Biebz schreef:
Ik had een Oppo find x3 neo. Maar wou vooral een betere camera.

Nu uiteindelijk voor de Google Pixel 6 gegaan en ben zeer tevreden!
Mijn vriend heeft de Google Pixel 6 pro en die is zelfs nog uitgebreider qua camera.

Biebz schreef:
Janine1990 schreef:

Ik begrijp dat die in Nederland niet verkrijgbaar zijn?

Ik heb deze gewoon bij een Belsimpel winkel in Nederland gekocht. Zouden eerst idd niet uitkomen in Nederland. Mijn vriend is er toen speciaal voor naar Duitsland gereden.
Maar momenteel gewoon in Nederland te halen of bestellen.

Ik heb ook na lang zoeken voor een Pixel 6 pro gekozen. En tjonge wat een super goede camera zit erin. Ik was echt verbaast erover. De Pixels zijn nu echt gewoon te koop in NL hoor. Net bij sommige providerstores zul je ze niet vinden omdat ze de Samsung veel meer promoten.
Wat ik ook heeeeeeeel fijn vind aan de Pixel is dat er geen onnodige software opstaat. Dat was altijd ergenis nr. 1 bij de Samsung telefoons.

Fotootje smorgensvroeg met mijn Pixel

Afbeelding

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 11:38

Ik zou dan voor de Samsung gaan. Ik heb zelf OnePlus en dit is de meest betrouwbare telefoon die ik ooit heb gehad maar de camera is niks vergeleken met de rest. Motorola heb ik ook gehad maar daar was ik persoonlijk niet tevreden mee. Na 1,5 / 2 jaar was dat ding 'op'. Uiteindelijk is het toch allemaal persoonlijke voorkeur.

SpikkelFire

Re: Nieuwe telefoon uitzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 11:41

Mijn vriend heeft net de Samsung S22 binnen en die maakt echt mega mooie foto's! Ik steel deze al om foto's en video's te maken voor mijn eigen webshop voor op Instagram. :D