Het leed dat een nieuwe wasmachine kopen heet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Het leed dat een nieuwe wasmachine kopen heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:27

Ik heb een Bosch en daar goed over te spreken (wel een grotere trommel qua inhoud) maar ook deze is 59.5 x 56 cm.

Purny, wat ze bedoelen is kopen met BF en dan later laten bezorgen, vaak is dat wel mogelijk

purny

Re: Het leed dat een nieuwe wasmachine kopen heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-22 12:30

Weet ik maar ik kan op BF geen wasmachine kopen aangezien ik in de VS zit dan. En dan nog moet je maar kijken of er daadwerkelijk korting op zit

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:35

Ook even kijken bij ikwillem punt nu. Dat is ook zo'n site die vanalles opkoopt met geen of minimale schade (altijd even goed lezen in de beschrijving, voor wasmachines niet zo heel erg van toepassing, maar bij andere producten ontbreekt weleens een onderdeel waardoor het goedkoop is).

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:42

wat een goede tip, mijn wasmachine moet ook ooit eens vervangen worden.
en dan ga ik gewoon voor simpel en goedkoop, hoef geen uitgebreide machines,want gebruik toch maar twee programmas :')
en dat scheelt dat wel al enorm aan prijs zie ik.handog om te weten!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:46

purny schreef:
Weet ik maar ik kan op BF geen wasmachine kopen aangezien ik in de VS zit dan. En dan nog moet je maar kijken of er daadwerkelijk korting op zit

Wil je hem per se fysiek in een winkel aanschaffen? Als je weet welke je wil (of stel je hebt een lijst van 5 die allemaal aan al je criteria voldoen) dan kun je toch gewoon vanuit de VS online bestellen bij een Nederlandse website? Of zit je daar op een plek zonder internet op black friday? (ofwel het hele weekend want de korting loopt hier meestal van vrijdag t/m maandag)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-22 12:57

Yessy schreef:
purny schreef:

Wil je hem per se fysiek in een winkel aanschaffen? Als je weet welke je wil (of stel je hebt een lijst van 5 die allemaal aan al je criteria voldoen) dan kun je toch gewoon vanuit de VS online bestellen bij een Nederlandse website? Of zit je daar op een plek zonder internet op black friday? (ofwel het hele weekend want de korting loopt hier meestal van vrijdag t/m maandag)

Ik zit bij mijn oudtante van 86. En ik weet gewoon niet wat de planning is qua uitstapjes enz... Oudtante heeft ook geen wifi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 21:03

Ik heb een AEG. Hiervoor ook een AEG. Drie wasjes per week, mijn oudje heeft het 16 jaar gedaan, toen nieuw gekocht bij De Block voor nog geen vijfhonderd euro.

Mijn huidige AEG centrifugeert op 1600 toeren, was komt er al behoorlijk droog uit. Scheelt in de droger ( Ik woon klein, dus geen rekken all over the place) en alles aan het rekje is binnen vierentwintig uur droog.

Ook deze machine heb ik aangeschaft voor vijfhonderd euro.

Bauknecht, whirlpool, geen positieve ervaringen mee. En ik zou never-nooit een Samsoep kopen.
Net zoals ze vroeger over Philips zeiden, zolang het geen bewegende delen heeft, is het goed.
Teveel gehoord dat de Samsoep in de fik vloog. Bewegende delen..

Purny, gewoon even rustig afwachten, en een merk aanschaffen wat zijn sporen al heeft verdiend. En dat hoeft je echt niet de kop te kosten.

Ik heb overigens wel refurbished een droger en een vaatwasser aangeschaft, via Welhof, zeker ook een aanrader!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 21:39

Als je een beetje een krap budget hebt kan een B-keuze wasmachine ook nog wel eens leuk zijn, ik heb bij coolblue toen een tweedehands model gekocht met een dikke kras op de deur. Heb je nooit last van scheelt meer dan de beste black friday deal.
Overigens heb ik altijd een beetje de indruk dat je gewoon een beetje geluk moet hebben met je wasmachine. Mijn moeder heeft een Bosch en die doet het al tijden, mijn Bosch combimachine is binnen de garantie al 2x stuk gegaan.Wij hadden in het studentenhuis een whirlpool die het met heel veel wassen en studentenmishandeling echt verrassend lang heeft volgehouden. Maar dat merk staat dan ook weer niet als allerbeste bekend.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 21:44

Ik heb een Siemens, zag dat die nu bij Wehkamp 511 euro is, en ben er super tevreden over.
Hij is stil, zuinig en centrifugeert goed.
Hiervoor had ik een antieke Miele die nu nog ergens anders dienst doet.