Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Wat ik al een langere tijd heel erg vreemd en heel lelijk vind zijn spijkerbroeken met gaten en scheuren,zowel voor mannen als vrouwen.Ik snap dat echt niet.Zou iemand me kunnen uitleggen wat doel en betekenis is van deze mode?
Selina schreef:anjali schreef:Wat ik al een langere tijd heel erg vreemd en heel lelijk vind zijn spijkerbroeken met gaten en scheuren,zowel voor mannen als vrouwen.Ik snap dat echt niet.Zou iemand me kunnen uitleggen wat doel en betekenis is van deze mode?
Ik vind dat leuk bij een basic shirtje. Dat het de outfit iets extra’s geeft.
Baal ook echt dat ik ze niet naar kantoor aan kan
Maar krijg wel standaard een opmerking erover van elke 50+-er die ik tegenkom. Zou rijk zijn als ik voor elke keer dat ik hoorde ‘goh gaat financieel wel slecht met je’ €5 kreeg.
anjali schreef:Selina schreef:
Wat ik al een langere tijd heel erg vreemd en heel lelijk vind zijn spijkerbroeken met gaten en scheuren,zowel voor mannen als vrouwen.Ik snap dat echt niet.Zou iemand me kunnen uitleggen wat doel en betekenis is van deze mode?
Ik vind dat leuk bij een basic shirtje. Dat het de outfit iets extra’s geeft.
Baal ook echt dat ik ze niet naar kantoor aan kan
Maar krijg wel standaard een opmerking erover van elke 50+-er die ik tegenkom. Zou rijk zijn als ik voor elke keer dat ik hoorde ‘goh gaat financieel wel slecht met je’ €5 kreeg.
anjali schreef:Maar. Wat is dan het extra wat zo'n gescheurde spijkerbroek je outfit geeft? Ik snap dat eerlijk niet.Het ziet er toch uit alsof je een dakloze bedelaar bent? In het begin van deze mode zag ik wel eens iemand zo rondlopen en toen wist ik nog niet dat dat de bedoeling is,en dan had ik inderdaad de neiging om iemand wat geld toe te stoppen om een hele broek te kunnen kopen....Ik heb zelf altijd spijkerbroeken gedragen,heel praktisch zijn ze, maar toch echt zonder gaten en scheuren!! Waarom een goede broek kunstmatig kapotknippen?????
Amber_anne schreef:Ik hou ook van gescheurde broeken. Helemaal als ze extreem open zijn want dan kan ik een lange spijkerbroek aan in de zomer, lekker luchtig
gerlindie schreef:Ik ben juist blij dat er eindelijk eens lekker veel kleur te koop is![]()
En ik vind niet alle modellen mooi (of vind ze bij jezelf niet mooi), maar ben ook enorm blij dat er weer rokken en jurken van een lengte te koop zijn dat je niet meteen enorm voorzichtigheid moet zijn.
De jaren hiervoor moest ik altijd mijn best doen om rokken van een beetje fatsoenlijke lengte te kopen, nu zijn ze overal