Urbanus schreef:Ik zou mezelf omtoveren tot vrijgezel.
Ik had er zo een en ben blij dat ik dat gedaan heb.
Stuk gezelliger als iemand zonder scherm aanwezig is in gezelschap.
Heel puberaal dit probleem, laat ze het lekker uit zoeken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chris87 schreef:als de relatie over is kun je dit melden bij topic :" Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed? "
mijn ex van 42 speelde pokemon go tijdens een familie etentje ...![]()

Amado7 schreef:Ik zou je vriend dit topic laten lezen.
Come on, wees volwassen en bied je excuses aan.
Sorry joh, ik had niet zo moeten uitvallen. En je hebt gelijk, ik moet niet tijdens een familie etentje continu op mijn telefoon zitten. Excuses.
Problem solved.
Sunnda schreef:Dit leest als een hele slechte grap van een stel 15 jarigen.
Je vriend is 42 en is dagen boos dat iemand pokemon een kinderspel noemt?![]()
Je broertje gaat in een restaurant schelden om zijn punt te maken..
Het klinkt als familie flodder.
![]()
Geen woorden meer aan vuil maken en je vriend een dikke schop onder zijn hol geven..is ie betoeterd met zijn gezeur.
Babootje schreef:Suzanne F. schreef:Een 42 jarige speelt Pokemon Go tijdens een etentje in een restaurant?
Dat is natuurlijk ook gewoon heel respectloos. Ik snap wel dat je broer uitviel. Hij had alleen het schelden wel achterwege kunnen laten maar ik vind het zeker wel terecht. Zag jij niet dat hij steeds op zijn telefoon zat dan? En als het nou voor werk is, maar Pokemon Go??? Really?
Wat een sneue gast. Sorry hoor.
Ik snap ook dat je broertje zo uitviel (al had hij het beter iets beschaafder kunnen houden).
Ik had waarschijnlijk aan jou (TS) nog gevraagd of je echt de rest van je leven met een puber wil delen![]()
Pokemon Go spelen in een restaurant met familie tijdens de verjaardag van je moeder. Als 42 jarige. Het is wel het ultieme voorbeeld van desinteresse en gebrek aan respect voor jou en jouw familie, om eerlijk te zijn.
Ik zou het uitmakenWie wil nou zo'n vent?
Babootje schreef:Pokemon Go spelen in een restaurant met familie tijdens de verjaardag van je moeder. Als 42 jarige. Het is wel het ultieme voorbeeld van desinteresse en gebrek aan respect voor jou en jouw familie, om eerlijk te zijn.
. 
wtf, bizar kinderachtig zeg...