Ruzie tussen vriend en mijn familie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:33

Urbanus schreef:
Ik zou mezelf omtoveren tot vrijgezel.

Ik had er zo een en ben blij dat ik dat gedaan heb.

Stuk gezelliger als iemand zonder scherm aanwezig is in gezelschap.

Heel puberaal dit probleem, laat ze het lekker uit zoeken :evaw:

Silenna

Re: Ruzie tussen vriend en mijn familie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:36

Ik krijg gewoon helemaal een plaatsvervangende depressie van dit hele verhaal alleen al. Kansloos zeg. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:38

chris87 schreef:
als de relatie over is kun je dit melden bij topic :" Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed? "
mijn ex van 42 speelde pokemon go tijdens een familie etentje ... :D :D

Ja echt hè
En dan niet snappen dat er iemand een keer voor uit de slof schiet

TS, ik neem aan dat hij dat op verjaardagen of zo ook doet?
Dat daar de irritatie al begonnen is?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:40

Dit leest als een hele slechte grap van een stel 15 jarigen.

Je vriend is 42 en is dagen boos dat iemand pokemon een kinderspel noemt? :roll:
Je broertje gaat in een restaurant schelden om zijn punt te maken..

Het klinkt als familie flodder.
:oo

Geen woorden meer aan vuil maken en je vriend een dikke schop onder zijn hol geven..is ie betoeterd met zijn gezeur.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:41

Mijn hemel, wat een drama om niks zeg.. Laat 't ze lekker onderling uitzoeken..

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:56

Waar 2 vechten hebben er 2 schuld. Je vriend had sowieso niet op zn telefoon moeten zitten in een restaurant bij een etentje, daar heeft je broer gelijk in maar tegelijkertijd had je Broer het beter anders kunnen aangeven, niet met hints maar gewoon duidelijk dat het niet leuk is als mensen tijdens een etentje op hun telefoon zitten, ongeacht of dat een spel is of whatever iemand daarmee doet. Beiden zouden daarvoor hun excuses moeten aanbieden naar elkaar maar volgend mij vooral naar je ouders.

Het “moeten” uitpraten werkt imo altijd averechts, ze gedragen zich allebei als pubers en t wordt waarschijnlijk gewoon weer bekvechten als je dat afdwingt of er wordt ja en amen gezegd en excuses gemaakt die niet gemeend worden. Zolang ze beiden niet eerst in zien dat ze beiden verantwoordelijk zijn voor hun eigen stuk ga je er niets mee winnen.
Eigenlijk moeten ze allebei een trap onder hun hol hebben voor dit gedrag en spreek je af dat je voortaan bij zulke oliebol je telefoon niet gebruikt. Laat m thuis of stop de telefoon van iedereen in een bak buiten zicht.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:58

Wat vervelend TS.
Ik mis wel een paar stappen:
Heb je het zelf, naar tevredenheid, uitgepraat met je vriend?
Willen de heren zelf deze afspraak of omdat jij/je familie dat wilt?
Ik zou zeggen, los de zaken op voor zover het jou/ jullie samen betreft en laat het aan de mannen over wat ze doen.
Wijsheid gewenst.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 17:59

Momo94 schreef:
Toen dacht ik wel je bent 42...

Lolwhut? :')

Misschien had je broertje iets tactvoller kunnen zijn in zijn taal maar hij heeft wel gelijk en eerlijk gezegd komt je vriend over als een infantiele hork.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:01

Wauw...... ik vind je vriend ook eigenlijk wel bizar asociaal om dat te doen, en als je broer al een aantal keer heeft aangegeven dat niet grappig te vinden, snap ik dat hij pissig wordt. Dit is ook niet iets wat je aan een volwassene zou moeten aangeven.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:01

Volgend etentje bij McDonalds en broertje+vriend in de ballenbak droppen. Kunnen ze schreeuwen en spelen zoveel ze willen.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:02

Hier ga je toch niet echt serieus meer op in?
vind jouw vriend hier echt fout. Je broertje snap ik wel, op een gegeven moment wil je doorkomen tot een persoon en dan gaat dat vaak op een ongelegen moment(want; Gevoelens. En zeker als je gemanierd bent stoor je je daar ontzettend aan). Kon hij t beter brengen? Zeker.
Desondanks, laat ze het zelf uitvechten, zou me er zeker niet mee bemoeien.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:15

Het is toch van de pot gerukt dat jouw vriend zelf niet snapt hoe asociaal hij is. Ik snap je broertje heel goed. Oke hij had niet uit zijn slof moeten schieten, maar het is toch tamelijk bizar dat je een vent van 42 erop moet wijzen dat hij niet gezellig bezig is. Zoiets zou hij toch zelf wel onderhand moeten weten.

Snapt je vriend inmiddels wel dat hij zich asociaal gedragen heeft? Anders heeft een gesprek sowieso geen zin.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:19

Ik zou je vriend dit topic laten lezen. :')

Come on, wees volwassen en bied je excuses aan.

Sorry joh, ik had niet zo moeten uitvallen. En je hebt gelijk, ik moet niet tijdens een familie etentje continu op mijn telefoon zitten. Excuses.

Problem solved.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:24

Amado7 schreef:
Ik zou je vriend dit topic laten lezen. :')

Come on, wees volwassen en bied je excuses aan.

Sorry joh, ik had niet zo moeten uitvallen. En je hebt gelijk, ik moet niet tijdens een familie etentje continu op mijn telefoon zitten. Excuses.

Problem solved.

Haha ja, printen en op de koelkast plakken. :D

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:27

Iemand die mee uit eten gaat en dan spelletjes gaat spelen op zijn telefoon.... Ok, je broer had niet hoeven schreeuwen, maar ik begrijp zijn irritatie wel. Als het mijn vriend was geweest had ik hem zelf al eerder gevraagd om zijn telefoon weg te leggen, ik vind het niet erg sociaal om de hele tijd met dat ding bezig te zijn.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:27

Sunnda schreef:
Dit leest als een hele slechte grap van een stel 15 jarigen.

Je vriend is 42 en is dagen boos dat iemand pokemon een kinderspel noemt? :roll:
Je broertje gaat in een restaurant schelden om zijn punt te maken..

Het klinkt als familie flodder.
:oo

Geen woorden meer aan vuil maken en je vriend een dikke schop onder zijn hol geven..is ie betoeterd met zijn gezeur.

Nou inderdaad zeg.. heb de post met verbazing gelezen

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:28

Jemig, waar gaat dit over?!

Een kerel van 42 die tijdens een etentje Pokemon Go speelt *\%/*

Erg kinderachtig allemaal. Ik ging hier dus ook helemaal niet tussen zitten als ik jou was, TS.
Wat moet je nou met een vent die dit doet? Maar goed, laat het ze lekker samen uitpraten!

Tiggs

Babootje schreef:
Suzanne F. schreef:
Een 42 jarige speelt Pokemon Go tijdens een etentje in een restaurant?
Dat is natuurlijk ook gewoon heel respectloos. Ik snap wel dat je broer uitviel. Hij had alleen het schelden wel achterwege kunnen laten maar ik vind het zeker wel terecht. Zag jij niet dat hij steeds op zijn telefoon zat dan? En als het nou voor werk is, maar Pokemon Go??? Really?
Wat een sneue gast. Sorry hoor.

Ik snap ook dat je broertje zo uitviel (al had hij het beter iets beschaafder kunnen houden).
Ik had waarschijnlijk aan jou (TS) nog gevraagd of je echt de rest van je leven met een puber wil delen _O-
Pokemon Go spelen in een restaurant met familie tijdens de verjaardag van je moeder. Als 42 jarige. Het is wel het ultieme voorbeeld van desinteresse en gebrek aan respect voor jou en jouw familie, om eerlijk te zijn.
Ik zou het uitmaken :D Wie wil nou zo'n vent?

Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten. Ongelofelijk, heeft je vriend de sociale mores nooit geleerd?

Mando

GamblersCup schreef:
Als vriend nu gewoon gelijk z'n klauw uitsteekt naar je broertje, "je hebt gelijk, ik zal niet meer op mijn telefoon spelen voortaan met andere mensen erbij" dan is het in 3 minuten opgelost.

Amen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:32

Babootje schreef:
Pokemon Go spelen in een restaurant met familie tijdens de verjaardag van je moeder. Als 42 jarige. Het is wel het ultieme voorbeeld van desinteresse en gebrek aan respect voor jou en jouw familie, om eerlijk te zijn.

Dit.
Jemig, wat een asociaal gedrag van je vriend. Ik snap volledig dat daar iets van gezegd wordt, de manier waarop was alleen niet de beste (maar ik begrijp het serieus).

Jij hebt hier niets uit te praten met je familie, je vriend heeft zijn excuses aan te bieden voor zijn asociale gedrag!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:39

Godsamme, is dit serieus :').

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:40

Momo94 schreef:
Toen heeft mijn vriend en dat vind ik eerlijk gezegd ook niet netjes de hele avond zowat met zijn ogen dicht aan tafel gezeten..

Wait whut.. sorry maar wat voor kleuter gedrag is dat? Ik vind dit ook echt respectloos naar jou toe…

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:41

TS, het feit dat Bokt het min of meer met elkaar eens is zegt al heel wat :+

Je zegt dat je vriend 42 is, hoe oud ben jij en hoe oud is je broertje?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:43

Het is vakantie?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 18:44

Weet je zeker dat je vriend 42 is >;) wtf, bizar kinderachtig zeg...
Pokemon go aan tafel spelen, en vervolgens met je ogen dicht aan tafel gaan zitten... zelfs voor een puber zou ik het extreem naar gedrag vinden.
Ok, je broer verdient ook geen schoonheidsprijs, maar ik snap m wel.

Edit: die bullshit over niet zichzelf kunnen zijn als ie niet ieder moment van de dag mag doen wat ie zelf wil vind ik ook behoorlijk walgelijk. Hou toch op, je bent een volwassen vent
Laatst bijgewerkt door Laura82 op 24-10-22 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt