Het dopje van de tandpasta. Wat "vergeet" jouw man/vriend/partner?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:05

De lades in de keuken halfopen laten staan. Ze zijn softclose maar dam moet je ze wel een zetje geven. En het licht van de overloop laten branden als hij om 6 uur zn bed uit gaat, zo irritant want dat zie je vanuit de slaapkamer.

Maar wat ik het ergste vind is dat ie altijd zn sleutels kwijt is. Hebben een rekje bij de achterdeur dus thuis gast het prima inmiddels. Maar buiten huis is het drama. Laatst zelfs weer naar stal gereden want daar vergeten dus konden het huis niet in

Maar als je het aan hem vraagt word de lijst wat langer vrees ik :D

Captain

Re: Het dopje van de tandpasta. Wat "vergeet" jouw man/vriend/partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:08

Mijn vriend vergeet al 3 jaar te zoeken naar een Nederlandse cursus. :')

Verder is het ook moeilijk om de keuken schoon te maken na het koken. Alles in de vaatwasser zetten is voldoende toch? :?

Verder is het een schat! :*

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:22

Ik ben de ‘man’ wat dat betreft in onze relatie.

M’n man is ontzettend opgeruimd. Ik ben degene die de schoenen laat slingeren, m’n kleren vergeet in de wasmand te doen, de lades van de keuken open laat staan, etc. :=

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:36

Oh, en kassabonnetjes weggooien in de oud papierbak. Nee, die slingeren door het hele huis. Dus als ik eentje tegenkom, stop ik ‘m in de mouw van z’n jas. Dan kan ie ‘m ineens wel weggooien. }>

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:42

Iedere nacht bijna struikelen over schoenen naast het bed..
Terwijl er beneden een schoenenrek is en boven ze ook gewoon een meter verderop kunnen staan :')

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:57

Te luisteren! De kreten, heb je nooit verteld, weet ik niets van of geen idee dat dat vandaag moest komen hier heel vaak voor..

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:00

Noeps schreef:
https://www.tiktok.com/@bjoern.erik.eri ... 9644668165

Your wife is your partner not your mum :)ddd

Dit......

En de verhalen hier zijn de reden dat ik heel kieskeurig ben, en liever single ben dan mama spelen :+

Serieus joh, die vent is volwassen en heeft functionele handen.....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:25

De saus flessen (frietsaus, ketchup, bbq sausjes etc) op z’n kop zetten. Ben altijd een half uur aan het shaken voor m’n saus bij de uitgang beland. Dat het etiket dan op z’n kop staat kan hem schijnbaar niet boeien.
En de producten waarvan hij net de laatste open heeft gemaakt op het boodschappenlijstje schrijven.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:28

Zijn sleutels….hoevaak die nog in zijn jas, in de auto of op het kastje liggen…. En dingen in de gedeelde telefoonagenda zetten terwijl die hele gedeelde telefoonagenda zijn idee is.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:35

MarlindeRooz schreef:
Noeps schreef:

Helaas zie ik dat vaak anders hoor.

Dat mensen als prutsmuts functioneren voor hun vriend. :=

Jeeeh ik ben een prutsmuts :+
Mijn man werkt 60 uur en ik (nu) niet, dus ik doe het huishouden.
Ook toen ik 20 uur werkte deed ik het huishouden omdat mijn man pas op z'n vroegst om 19:30 uur thuis was en om 5:30 uur weer vertrok.
Hij betaald voor mijn hobby en auto (paarden en Sorento) dus ik vind het helemaal geen probleem om op te ruimen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:44

Die van mij spande de kroon toen we de route naar het ziekenhuis gingen oefenen voor de bevalling, was hij mij vergeten. :D

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:49

Lys_PPA schreef:
Noeps schreef:

Precies daarom doe ik z'n was niet.. altijd vragen 'waar is die broek?, waar is dat shirt?'.. deed me iets teveel denken aan mezelf vroeger thuis.

Niet opruimen van aanrecht onder koken, afval verkeerd weggooien (restafval bij het plastic), geen nieuw toiletpapier halen (sws aanvullen vanuit de kelder), voor 1 item naar de supermarkt ipv complete boodschappen :') en ga zo maar door.

Wat moet ik me daarbij voorstellen dan? Dat jullie om de beurt de wasmachine gebruiken?
Lijkt me ook niet echt heel handig!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:52

Het enige waar ik mijn vriend op heb kunnen betrappen is geen nieuwe wc-rol ophangen en de voorraad wc-rollen aanvullen in het toilet zelf.
We hebben allebei een hekel aan rommel, dus dat is ideaal.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:55

marleen_88 schreef:
Het enige waar ik mijn vriend op heb kunnen betrappen is geen nieuwe wc-rol ophangen en de voorraad wc-rollen aanvullen in het toilet zelf.

Hier hangt hij hem andersom dan ik
Dus die rol wordt regelmatig omgedraaid

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 15:02

Wat een herkenning!
De mijne laat overal een spoor van rommel achter, pakt NOOIT een kast/deur/raam bij het handvat beet, overal zitten altijd vette vingerafdrukken op.
Ik ben al 2 jaar bezig om het hele huis als Marie Kondo op te ruimen.
Helaas zit ik nu minstens 5 weken in een rolstoel in de slaapkamer met een dubbel gebroken enkel en kan ik niets schoonmaken
Onze woonkamer en keuken zijn boven, die zie ik op z’n vroegst over een half jaar weer, want we hebben een horror spiltrap van 20 treden.
Ik denk dat ik dan een schoonmaakbedrijf moet inhuren om het weer leefbaar te krijgen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 15:06

Morrie schreef:
Wat een herkenning!
De mijne laat overal een spoor van rommel achter, pakt NOOIT een kast/deur/raam bij het handvat beet, overal zitten altijd vette vingerafdrukken op.
Ik ben al 2 jaar bezig om het hele huis als Marie Kondo op te ruimen.
Helaas zit ik nu minstens 5 weken in een rolstoel in de slaapkamer met een dubbel gebroken enkel en kan ik niets schoonmaken
Onze woonkamer en keuken zijn boven, die zie ik op z’n vroegst over een half jaar weer, want we hebben een horror spiltrap van 20 treden.
Ik denk dat ik dan een schoonmaakbedrijf moet inhuren om het weer leefbaar te krijgen.

5 Maanden in alleen je slaapkamer is heftig zeg. Kun je zittend op je kont niet de trap op gaan? Ik vind dit heel ongezellig klinken. :(:)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 15:35

O ja, die wc rol; altijd nét een velletje erop laten zitten zodat ik hem de keer erna mag vervangen :roll:
Zelfde met de sodastream; altijd een bodempje erin laten, en als ie dan echt leeg is gewoon leeg op het aanrecht zetten ipv even vullen zodat ie weer koel staat.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 15:37

De deur van de kelder en wc laat hij constant open staan en het licht op de wc?? Maar ook echt alleen daar??

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 15:40

thequeensmum schreef:
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan? Dat jullie om de beurt de wasmachine gebruiken?
Lijkt me ook niet echt heel handig!

Sja om de beurt, dat klinkt heel letterlijk alsof de wasmachine dagelijks draait. Ik was wekelijks (doe wel de handdoeken, beddengoed etc.) En hij wast zodra zn kledingkast leegraakt (hij heeft heeeel veel kleding). Tegenwoordig heeft ie geluk en doet zn moeder het omdat die soms op onze baby past. Dit was-issue is ontstaan toen we net samen gingen wonen, we een 5,5kg bovenlader hadden, allebei fulltime werkten, ik alle huishoudelijke taken erbij deed en na n volledig weekend wassen nog steeds zelf geen schone kleding had en hij wel..

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 15:44

marleen_88 schreef:

Wij hangen hem hetzelfde op, gelukkig :))

Mocht je ammunitie nodig hebben: volgens het patent op de wc-rol:

Afbeelding

}>

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:05

- als mijn man thee heeft gezet (losse thee), brood heeft gemaakt, of wat dan ook... en ik kom daarna in de keuken en leg mijn hand op het aanrecht: vol kruim -:(-
- hij zet zijn theezeef naast de gootsteen, met het gevolg dat er bruine theevlekken in het aanrechtblad getrokken zijn.
- zijn kleding binnenste buiten in de wasmand doen
- zijn opzetstukje niet van de tandenborstel halen, daar krijg je me echt woest mee 's ochtends vroeg _O-

Maar verder doet hij ook best veel hoor, maar dit zijn nou mijn onredelijke ergernissen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:07

Prrrr schreef:
marleen_88 schreef:

Wij hangen hem hetzelfde op, gelukkig :))

Mocht je ammunitie nodig hebben: volgens het patent op de wc-rol:

[ [url=m/UsAnBD.jpg]Afbeelding[/url] ]

}>

Je hebt denk de verkeerde quote gebruikt. Wij hangen de rol hetzelfde op. Hij vergeet alleen een nieuwe rol op te hangen als het op is.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:12

Ik heb echt niks te klagen met mijn man, helemaal niet na mijn laatste ex :') maar wat wel heel grappig is, is dat hij áltijd 1 dingetje laat liggen als hij ergens mee bezig is geweest.

Zoals bv schaar pakken om het pakketje te openen welke net is bezorgd. Direct beginnen met uitpakken, alles opruimen behalve dan de schaar. Stiekem wel heel grappig gezien hij net zo opruimerig is als mij maar het toch voor elkaar krijgt altijd wel een dingetje te laten liggen van wat hij nodig had.

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:13

Mijn vriend is nogal netjes en van het alles meteen opruimen.

Ik daarentegen ben een enorme chaoot. Vriend ergert zich regelmatig aan mij :')

Ik ben dus meer de man in onze relatie op dat gebied _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 16:13

ista schreef:
- als mijn man thee heeft gezet (losse thee), brood heeft gemaakt, of wat dan ook... en ik kom daarna in de keuken en leg mijn hand op het aanrecht: vol kruim -:(-
- hij zet zijn theezeef naast de gootsteen, met het gevolg dat er bruine theevlekken in het aanrechtblad getrokken zijn.
- zijn kleding binnenste buiten in de wasmand doen
- zijn opzetstukje niet van de tandenborstel halen, daar krijg je me echt woest mee 's ochtends vroeg _O-

Maar verder doet hij ook best veel hoor, maar dit zijn nou mijn onredelijke ergernissen.

Kleding binnenste buiten in de wasmand snap ik het probleem niet van :o ?