Oke, doei he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VuurVleugels schreef:"Oh maar ik ben niet verliefd op jou, op hoe je nu bent! Nee, ik ben verliefd geworden op je potentie!"
(narcist, moest dit uiteraard als groot compliment opvatten)
primera schreef:Dat ik altijd alles verpeste voor hem, ik zette hem altijd voor gek in bijzijn van zijn contacten, was niet sociaal genoeg. Oja en mijn vriendinnen zijn/waren ook allemaal raar, daar moest ik ook mee stoppen want dan zou het beter worden.
Hij wou kinderen, elke keer (heb 3 kinderen) dat ik zwanger was zei hij tegen iederen (achter mijn rug) dat ik daarvoor gezorgd had zodat hij bij mij bleef.
Vooral bij nieuwe (iets te jonge) vrouwen, hij begon relatie na relatie tijdens onze relatie. En als ik daar dan weer achter kwam, gaf hij bij de nieuwe vrouw(en) aan dat ik zijn ex was en omdat hij een kind(eren) had kon hij mij niet op straat zetten. Maar dat zou hun relatie niet kapot maken, hun waren knapper, jonger en slanker dan mij, hij zou alles voor ze doen en zodra ik een woning gevonden had, mij de deur wijzen.
Hij moest voor strafrechtelijke redenen in therapie, die raadde ons ook relatie therapie aan. Tegen de psycholoog en psychiater zei hij direct ja en buiten gelijk “denk maar niet dat ik met JOU in therapie ga”
Bij mijn 3de kind lachte die zich suf dat ik weer zwanger was. En gierend kwam eruit (leg dat maar eens aan andere uit) . Pas na jaren heeft hij toegegeven hoe hij bijhield wanneer ik zwanger zou raken, heel tijdschema . (Maar zit nog meer achter, saai voor hier).
Elke keer als ik ging solliciteren maakte die mij voor van alles en nog wat uit, en als ik weer een afwijzing kreeg, nog even uitlachen en allemaal negativiteit over hoe mislukt ik was/ben.
Nu wil hij dat ik ga werken zodat hij tenminste geen alimentatie voor de kinderen hoeft te betalen
Jarenlang vreemd gaan, gelukkig is die al wat jaren weg maar het blijft raar lopen. En steeds nemen door de tijd van jaren vrouwen contact met mij op over zijn gedrag… zo vervelend.
Nog steeds dat ik de valse ex ben en hij zijn kinderen niet mag zien (klopt voor geen millimeter, als ik dan verhaal ga halen, waarom die weer met leugens aankomt zetten, is die spontaan zijn leven zat en “vaarwel, laat alsjeblieft de kinderen op mijn begrafenis komen”)
Op de begrafenis van mijn vader dit jaar, gaf hij aan een ernstige ziekte te hebben, korte tijd te leven bladiebla. Ik was emotioneel niet 100 % die tijd, leef met hem mee. Bleek uiteindelijk ook niet waar.
Nu heb ik na jaren eens aandacht van een ander en ineens begint die over “geef de vakantie dagen even door, dan kan ik met de kinderen op vakantie gaan”. Terwijl hij vrijwel nooit (positief) aandacht aan ze geeft.
Leo schreef:Stiekem roken, want dat heb je niet door natuurlijk. Ruik en proef je niks van. En dan boos op mij.