goede morgen allemaal,
Iedereen bedankt voor de antwoorden en zal proberen iedereen te beantwoorden.
Allereerst werk ik voor een overheidsinstantie ik kan daar niet teveel van op het internet zetten. dat maakt het uitleggen voor mij lastig. Ik kan op de andere locatie geen leven in de brouwerij brengen. Mocht iemand willen weten wat voor werk ik doe graag per pb misschien dat het dan wat duidelijker is. De locatie in Zeeland is gewoon erg klein. En de functie die ik nu heb gekregen hebben ze daar niet.
Mijn man is regelmatig een weekend in zeeland bij zijn ouders en gaat dan inderdaad met zijn broer, neefjes en vader naar de voetbal. En spreekt af met vrienden. En elke keer als hij terug komt hebben het hier globaal over gehad maar zijn drang om terug te gaan wordt steeds groter. Ik had gedacht dat we nooit een huis met stallen en grond konden veroorloven en dat dat altijd een "pennydroom" zou blijven, dus zijn in gesprek geweest met een adviseur en daar is uitgekomen dat we dat ons zeker wel kunnen veroorloven. Zo is het balletje gaan rollen en ben ik gaan nadenken of ik het eigenlijk wel wil om alles op te geven. Dat is inderdaad een hele grote stap en daar zijn we ons wel degelijk van bewust.
wij wonen nu in een dorp vlakbij leiden inderdaad. Het is niet dat ik in mijn privé veel hectiek wil juist niet maar op mijn werk functioneer ik gewoon goed als er chaos is. ik ben dan "aan" en vind het heerlijk. Om dan thuis en op stal weer helemaal zen te worden.
wat
Josien_m_ zegt dat is wat we nu aan het bespreken zijn inderdaad. Voorlopig even hier blijven omdat ik super kansen heb gehad wat mijn baan betreft en dan over een paar jaar weg. Dat is mijn insteek in de gesprekken in ieder geval. Mijn man had dat niet verwacht omdat ik vaak heb geroepen oooh als ik toch de paarden aan huis zou hebben
Sieltjuh Nee hebben nu niks op het oog maar kijken uiteraard wel en laatst kwam er een huis wat voor ons geschikt is op de markt en vanaf toen zijn de serieuze gesprekken begonnen. En over het aarden? ik heb in heel Nederland gewoond en heb een Zeeuw als man dus ik kan er mee omgaan. En ook daar dacht mijn man denk ik te makkelijk over omdat ik al zo vaak ben verhuisd ik het niet echt een probleem zou vinden. Het is alleen mijn baan en stal wat me tegenhoud. Familie van mij woont niet in de regio waar ik woon.
Ik lees ook veel dat de paarden aan huis een keerzijde heeft en daar ben ik me van bewust hoor, je bent veel alleen. We zouden dan niet alleen voor mijn paarden gaan maar twee van buiten er af als dat mocht lukken dan heb je toch een beetje reuring op stal. Aansluiten bij een vereniging zou zeker iets zijn wat ik zou doen.
Wil wel duidelijk zeggen dat mijn man het niet eist, oplegt of dwingt. Absoluut niet! We hebben er gesprekken over en de rede dat ik het hier post is dat wij Prive met twee kampen zitten. Zijn familie en vrienden die pro Zeeland zijn. En mijn collega's en stal die zeggen nee blijf hier want...