Selina schreef:Ik had dit pas ook.
Uitje met het team. Een etentje.
Dus ik zei dat ik niet kon (was echt zo) maar eigenlijk wilde ik niet. Ze wilden naar de wok en ik lust daar echt niks. Sowieso een hekel aan uit eten gaan.
Hebben ze het speciaal voor mij verzet. Zat er echt mee in m’n maag. Dus toen maar degene aangesproken die het organiseerde dat ik niet mee wil vanwege de activiteit. En uiteindelijk bleek dat het voor meer mensen niet hoefde. Vond ik ook wel banketstaaf voor degene die wel graag willen. Er komt nu een compromis, maar ben benieuwd of het van de grond komt.
Als ik dan een teamuitje heb, wil ik op z’n minst iets leuks doen. Niet allemaal op een stoel zitten en kijken hoe de ander eet. Ik vind etentjes zo ongezellig. Maar dat is persoonlijk. De BBQ met het hele bedrijf heb ik wel geskipt, gelukkig hoefde je je daar alleen op een fysieke lijst in te schrijven dus dat was lekker laagdrempelig.
Hier zit het hoofdkantoor 40 km verderop. Ik heb geen auto meer en de feestjes zijn vaak in weet ik wat voor vage afgelegen plaatsen, zonder OV. Dus organiseren sommigen dan maar iets met de collega's in mijn woonplaats bijvoorbeeld. Alleen met de kerst is er een kerstmarkt bij het hoofdkantoor waar we ons kerstpakket bij elkaar kunnen scharrelen, en gezellig met elkaar kunnen kletsen, dat is wel met OV te bereiken, dus dat gaat nog wel.