Daan13 schreef:Andere kant, het mag allemaal best ietsie positiever neergezet worden.
Het komt best wel zwaar over als ik zo je berichten lees.![]()
Fijn dat een bedrijf aan z'n personeel denkt en voor extra binding, ontspanning etc probeert te zorgen.
Genoeg bedrijven waar je een nummertje bent en waar op geen enkele manier aan het personeel gedacht wordt.
En dat typt iemand die slechts een korte tijd op een bbq oid is want na de speech blijf ik eventjes en dan bedank ik er ook voor en zeg ik dat ik de hond ga uitlaten en de andere dieren moet verzorgen.
Ik vind zoveel feestjes organiseren niet de goede manier van aan je personeel denken
. Zo oppervlakkig. Als je echt personeel wilt wat goed in z’n vel zit, steek dan dat geld in coaching, scholingsbudget, fitplan en 2x per jaar echt teambuilding oid en niet in tig feestjes of uitjes per jaar.

. Ik niet niet van de groepen mensen. De vergadering ben ik wel bij geweest, maar wb de feestjes dacht ik; ik kan me in allerlei bochten winnen, maar eerlijkheid duurt het langst. Aangegeven dat ik doodongelukkig en overprikkeld van feestjes word en dat ik daar 2 dagen van bij moet komen. Ik moest doen waar ik me goed bij voelde. Werd goed opgepakt dus! Nooit meer smoesjes
.