Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ir111 schreef:Waar woon je? Als je een beetje in de buurt zit kom ik graag helpen hoor. Hoef ik niks voor te hebben.
Lijsken schreef:Ir111 schreef:Waar woon je? Als je een beetje in de buurt zit kom ik graag helpen hoor. Hoef ik niks voor te hebben.
Dankjewel voor je aanbod!En ook voor alle mensen die me met een dergelijk aanbod PB hebben gestuurd! Heel erg lief!
Ik denk na de opmerking over aansprakelijkheid dat ik het eerst via de zorginstelling of een gemeentelijk maatjesproject ga proberenMaar wil jullie wel erg bedanken!
Gnome schreef:En misschien voor op het feest zelf een apparaatje voor haar en de ander die trilt als ze hulp nodig heeft met iets. Dan hoeft degene die daar helpt ook niet steeds op haar lip te staan. Misschien voor haar ook prettig
Lijsken schreef:Nogmaals dank allemaal, er blijkt inderdaad een soort poule te zijn van zorgmedewerkers van het tehuis waar ze bij woont die graag meegaan naar zulke familiefeesten. Daarin zit ook tantes lievelingshulp, die hebben we gevraagd en komt met liefde met haar mee.
Ze wil niet betaald worden maar krijgt van ons achteraf zeker een bon voor een lekker etentje of iets dergelijks.