Iets gepersonaliseerd besteld maar niet tevreden zijn….

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:25

Nou dat snel door de mand vallen valt vies tegen; ik zie zelfs negatieve berichten uit 2014; toen waren mensen al niet tevreden. Ik heb nog maar 1 positieve review gelezen via de hier geplaatste link in het topic en dan ben ik de eerste 2 pagina's aan reviews door.

Alle klachten zijn ook allemaal van dezelfde aard als die van ts....en dat dus al jaren lang.

Ik zou op basis daarvan ook niet meer rekenen dat ze dit netjes gaat oplossen en alles terug sturen en geld terug.
Ja balen van de 2 keer verzendkosten, maar dan heb je in elk geval het grootste deel van je uitgave weer terug. En dan op zoek naar iemand anders. Zijn genoeg die hobbymatig dit soort dingen maken en via fb groepen verkopen en wat vaak wel mooi gemaakt is.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:49

xxCYNNxx schreef:
Nou dat snel door de mand vallen valt vies tegen; ik zie zelfs negatieve berichten uit 2014; toen waren mensen al niet tevreden. Ik heb nog maar 1 positieve review gelezen via de hier geplaatste link in het topic en dan ben ik de eerste 2 pagina's aan reviews door.

Alle klachten zijn ook allemaal van dezelfde aard als die van ts....en dat dus al jaren lang.

Ik zou op basis daarvan ook niet meer rekenen dat ze dit netjes gaat oplossen en alles terug sturen en geld terug.
Ja balen van de 2 keer verzendkosten, maar dan heb je in elk geval het grootste deel van je uitgave weer terug. En dan op zoek naar iemand anders. Zijn genoeg die hobbymatig dit soort dingen maken en via fb groepen verkopen en wat vaak wel mooi gemaakt is.

Bij retourneren van een volledige bestelling is normaal toch ook verzendkosten vergoeden of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:20

Lynn_Nikita schreef:
xxCYNNxx schreef:

Bij retourneren van een volledige bestelling is normaal toch ook verzendkosten vergoeden of niet?

Verzendkosten wel, retourkosten zijn voor koper tenzij anders vermeld op de site.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:14

_San87_ schreef:
Alja schreef:
Ik heb drie dingen besteld en daar ruim 100 euro voor betaald en ben gewoon echt teleurgesteld.
Ik vind het broddelwerk!
Het lijkt wel uitgevoerd door een stagiaire ofzo :+

De mand waar een standaard bordje op zit is prima in orde
Zal een foto toevoegen voor het verschil:

[ [url=m/oZrECL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze heeft ook uitlopers :o . Wel veel minder dan de andere, maar toch.

Dit. Acceptabel voor Xenos kwaliteit en prijs, maar duur maatwerk :x

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:52

Knikmops57 schreef:
Veel bedrijven hebben nog steeds niet door dat een correcte klacht afhandeling de basis is. Een vergissing kan natuurlijk voorkomen maar, de klant is nog altijd koning.
Een dergelijke, starre houding is geen reclame voor je handel. Naar aanleiding van deze post heb ik wat reviews gelezen en ik ben bang dat deze toko snel door de mand gaat vallen...

Mand :')

Gnome

Re: Iets gepersonaliseerd besteld maar niet tevreden zijn….

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 19:59

Ik zou het in deze niet terecht vinden als je de verzendkosten zelf moet betalen. Dat snap ik als je iets krijgt wat aan de verwachtingen voldoet maar wat je gewoon toch niet meer wilt hebben. In dit geval is het beschadigd en kwalitatief ondermaats. Daar zou ik als klant niet voor op gaan draaien.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 22:20

annepaardoes schreef:
Mand :')

Dat ja :')

Nee ts, hier zou ik ook niet blij van worden, zelfs de helft van het geld was nog te veel geweest. En om het nu zelf op te moeten lossen gaat ook echt te ver. Te gek voor woorden dat ze dit zelf een goed product vinden!