Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xxCYNNxx schreef:Nou dat snel door de mand vallen valt vies tegen; ik zie zelfs negatieve berichten uit 2014; toen waren mensen al niet tevreden. Ik heb nog maar 1 positieve review gelezen via de hier geplaatste link in het topic en dan ben ik de eerste 2 pagina's aan reviews door.
Alle klachten zijn ook allemaal van dezelfde aard als die van ts....en dat dus al jaren lang.
Ik zou op basis daarvan ook niet meer rekenen dat ze dit netjes gaat oplossen en alles terug sturen en geld terug.
Ja balen van de 2 keer verzendkosten, maar dan heb je in elk geval het grootste deel van je uitgave weer terug. En dan op zoek naar iemand anders. Zijn genoeg die hobbymatig dit soort dingen maken en via fb groepen verkopen en wat vaak wel mooi gemaakt is.
Lynn_Nikita schreef:xxCYNNxx schreef:Nou dat snel door de mand vallen valt vies tegen; ik zie zelfs negatieve berichten uit 2014; toen waren mensen al niet tevreden. Ik heb nog maar 1 positieve review gelezen via de hier geplaatste link in het topic en dan ben ik de eerste 2 pagina's aan reviews door.
Alle klachten zijn ook allemaal van dezelfde aard als die van ts....en dat dus al jaren lang.
Ik zou op basis daarvan ook niet meer rekenen dat ze dit netjes gaat oplossen en alles terug sturen en geld terug.
Ja balen van de 2 keer verzendkosten, maar dan heb je in elk geval het grootste deel van je uitgave weer terug. En dan op zoek naar iemand anders. Zijn genoeg die hobbymatig dit soort dingen maken en via fb groepen verkopen en wat vaak wel mooi gemaakt is.
Bij retourneren van een volledige bestelling is normaal toch ook verzendkosten vergoeden of niet?
_San87_ schreef:Alja schreef:Ik heb drie dingen besteld en daar ruim 100 euro voor betaald en ben gewoon echt teleurgesteld.
Ik vind het broddelwerk!
Het lijkt wel uitgevoerd door een stagiaire ofzo
De mand waar een standaard bordje op zit is prima in orde
Zal een foto toevoegen voor het verschil:
[ [url=m/oZrECL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heeft ook uitlopers. Wel veel minder dan de andere, maar toch.
Knikmops57 schreef:Veel bedrijven hebben nog steeds niet door dat een correcte klacht afhandeling de basis is. Een vergissing kan natuurlijk voorkomen maar, de klant is nog altijd koning.
Een dergelijke, starre houding is geen reclame voor je handel. Naar aanleiding van deze post heb ik wat reviews gelezen en ik ben bang dat deze toko snel door de mand gaat vallen...