Op de A12 staat de ellende vaak ook al voor Harmelen maar je kan inderdaad eraf en binnendoor. Ik doe het soms weleens de andere kant op als ik de file bij de tunnel op de a2 wil vermijden.
Je hebt er niks meer aan maar ik vertrek vanuit Tiel altijd om 07:00 als ik naar Utrecht moet, dan is het al druk maar geen file op de A2. Hopelijk viel je reis mee.
In de vakantie moesten we een keer over de A2. Midden op de dag. Geen probleem, zou je denken. Vrachtwagen in brand bij Zaltbommel, heel de andere kant van de weg afgesloten en wij in een prachtige kijkersfile . Die weg is bijna net zo erg als de hel van de A15 onder Rotterdam
Dankzij Chanicha heb ik al uitgezocht hoe ik morgen al vanaf Woerden naar Maarssen kan
Exitium
Geplaatst: 12-10-22 20:49
prompter schreef:
Die weg is bijna net zo erg als de hel van de A15 onder Rotterdam
A15 tussen Ridderkerk en Gorinchem en A27 van Lexmond naar Gorinchem (voor de 'brug bij Gorinchem') zijn ook twee van die leuke, die staan allebei al jaren in de file top 10 van de ANWB. De A27 en de A2 zijn de twee noord-zuid verbindingen in centraal Nederland en komen bij Vianen (net onder Utrecht) bij elkaar. Bedoeling is dat de A27 de komende ± 10 jaar verbreed gaat worden tussen Utrecht en Oosterhout. Die werkzaamheden gaan dan ook enorme invloed hebben op de drukte op de A2, die zal nog een stuk erger worden
Ik heb het overleefd . Terug gelijk binnendoor naar Woerden gegaan, dat scheelde enorm qua tijd aangezien er een ongeluk was gebeurd in de Leidsche Rijntunnel. Maar dit ritje moet je niet te vaak hoeven maken, op de heenweg was ik de enige die op tijd (1 minuut voor tijd) was door alle verkeersellende.
chanicha
Geplaatst: 13-10-22 20:21
Fijn! Mijn man is altijd taxichauffeur geweest dus die weet al die tussendoorweggetjes wel maar op een gegeven moment gaan er wel steeds meer die ontdekken jammer genoeg.
Het viel me nu alles mee, er waren er niet heel veel op de N-wegen, heb heel de weg 80 kunnen rijden en in stilte heb ik je nog even bedankt voor je suggestie . Alleen bij Woerden was een hele nieuwe buitenwijk met bijbehorende rondweg, waar mijn navigatie helemaal de weg kwijt raakte, maar gelukkig werkt gezond verstand ook nog . Ik kwam in ieder geval niet zo uitgeblust thuis als afgelopen dinsdag.
Nu morgen nog "even" naar Duitsland tot en met zondag, en dan ben ik het autorijden wel even een poos zat.
chanicha
Geplaatst: 13-10-22 21:28
Je kán via Belgie en Luxemburg Vreselijk, zou ook niets voor mij zijn hoor