Ik voer dan ook op crocs

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Coentjuh schreef:Nou niets, die draag ik dus niet bij de paarden omdat ik extreem schoon ben![]()
![]()
Voor bij de paarden heb ik spijkerbroeken en rijbroeken. Dus kleed me heel vaak om op een dag.
Daan13 schreef:Coentjuh schreef:Nou niets, die draag ik dus niet bij de paarden omdat ik extreem schoon ben![]()
![]()
Voor bij de paarden heb ik spijkerbroeken en rijbroeken. Dus kleed me heel vaak om op een dag.
Als ik een hele dag heb gewerkt of zoals afgelopen week met meerdere dagen van klokje rond werken ben ik moe,af, geen zin meer en wil ik wat lekker makkelijks aantrekken en de boel afronden bij de paarden.
Afronden is dan hooi klaar leggen,voer mixen, kruiwagen legen eventueel hooi klaar leggen of in netten doen voor de volgende dag.
Zit er een vlek in mijn kleding die niet afgeeft? Maak ik mij niet druk over en daarmee loop ik rustig de hond uit te laten. Ik krijg zo'n idee dat dat niet iets is voor jou wat verder ook prima is.![]()
pol013 schreef:Heb jij de paarden thuis staan coentjuh?
Want dan chapeua voor je zelfdiscipline. Ik word al moe als ik er aan dénk dat ik me telkens om moet kleden als ik even snel iets bij de paarden doe.
Ik doe de paarden in alles variërend van kluskleding tot feestjurk voor een bruiloft. Sssst niet verder vertellen.
FrNo schreef:Vraagje, denk (of weet) je of deze ook redelijk winddicht is? Ik ga vaak met de speed pedelec naar stal