Hooi vrije joggingbroek?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tirzasarah10

Re: Hooi vrije joggingbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 22:38

Ik heb basic joggingbroek van de newyorker en dan specifiek amish kwa merk. Dingen kosten een 10tje en zitten heeeerlijk. Ik heb een mega gevoelige huid en kan absoluut niet tegen strakke kleding, deze sluit aan en hooi gaat er makkelijk af. Ik heb zelf na voeren meer problemen met sokken dan mijn broek :+
Ik voer dan ook op crocs :o

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-22 05:54

Coentjuh schreef:
Nou niets, die draag ik dus niet bij de paarden omdat ik extreem schoon ben :o :=
Voor bij de paarden heb ik spijkerbroeken en rijbroeken. Dus kleed me heel vaak om op een dag.

Verklaart veel ;)

Ben niet extreem schoon maar ook absoluut geen familie Flodder :P

Als ik een hele dag heb gewerkt of zoals afgelopen week met meerdere dagen van klokje rond werken ben ik moe,af, geen zin meer en wil ik wat lekker makkelijks aantrekken en de boel afronden bij de paarden.

Afronden is dan hooi klaar leggen,voer mixen, kruiwagen legen eventueel hooi klaar leggen of in netten doen voor de volgende dag.

Zit er een vlek in mijn kleding die niet afgeeft? Maak ik mij niet druk over en daarmee loop ik rustig de hond uit te laten. Ik krijg zo'n idee dat dat niet iets is voor jou wat verder ook prima is. ;)

Newyorker schrijf ik ook op. Heb inmiddels wat broeken binnen maar nog geen tijd gehad om te passen :o

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 08:16

Ik herken je probleem zo!!!
Ik lees dus even mee.

Ik heb dus tegenwoordig rijleggings aan 'de hele dag' om deze reden. Ook binnen. 10 punten voor comfort en 10 voor geen hooi en stof aantrekken. Maar inderdaad niet erg warm.
Al bedenk ik me dat er ook varianten zijn met een fluffy binnenkant voor de warmte.
En regenlaarzen aan meestal omdat ik van hooi aan mijn sokken helemaal gek wordt :+ (of vergeet en dan het hele huis alweer! vol heb liggen)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 08:27

Ik heb vorig jaar een paar comfortbroeken gekocht. Heerlijk warm en er blijft amper hooi aan hangen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 09:44

Daan13 schreef:
Coentjuh schreef:
Nou niets, die draag ik dus niet bij de paarden omdat ik extreem schoon ben :o :=
Voor bij de paarden heb ik spijkerbroeken en rijbroeken. Dus kleed me heel vaak om op een dag.

Als ik een hele dag heb gewerkt of zoals afgelopen week met meerdere dagen van klokje rond werken ben ik moe,af, geen zin meer en wil ik wat lekker makkelijks aantrekken en de boel afronden bij de paarden.

Afronden is dan hooi klaar leggen,voer mixen, kruiwagen legen eventueel hooi klaar leggen of in netten doen voor de volgende dag.

Zit er een vlek in mijn kleding die niet afgeeft? Maak ik mij niet druk over en daarmee loop ik rustig de hond uit te laten. Ik krijg zo'n idee dat dat niet iets is voor jou wat verder ook prima is. ;)

Haha nee hoor, dat ik er soms ook iets minder netjes bij kan lopen of een vlekkie hier en daar, maakt me niet uit. Maar joggingbroek is voor mij iets schoons voor binnen op de bank, dus ik moest even reageren natuurlijk toen ik de titel las, ik zou altijd een spijkerbroek aanschieten als ik laatste ronde hooi zou doen.

Succes met je zoektocht :)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 10:09

Heb jij de paarden thuis staan coentjuh?
Want dan chapeua voor je zelfdiscipline. Ik word al moe als ik er aan dénk dat ik me telkens om moet kleden als ik even snel iets bij de paarden doe. _/-\o_

Ik doe de paarden in alles variërend van kluskleding tot feestjurk voor een bruiloft. Sssst niet verder vertellen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 10:11

Even offtopic sorry TS

pol013 schreef:
Heb jij de paarden thuis staan coentjuh?
Want dan chapeua voor je zelfdiscipline. Ik word al moe als ik er aan dénk dat ik me telkens om moet kleden als ik even snel iets bij de paarden doe. _/-\o_

Ik doe de paarden in alles variërend van kluskleding tot feestjurk voor een bruiloft. Sssst niet verder vertellen.

Ja knap he. Heb dus medelijden met mijn vriend :D

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 09:20

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 20:19

Klinkt goed!

Gelijk op het verlanglijstje gezet.

De Decathlon gaan terug,te dun en fris helaas.

De horkabroek voelt goed,die wordt morgen onderworpen aan de hooi test :P

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 22:36

Daan13 schreef:
De horkabroek voelt goed,die wordt morgen onderworpen aan de hooi test :P

Ben benieuwd wat je er van vind. Ik ben er nog steeds super blij mee

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-22 13:10

Hij bevalt super!

ff schudden met de billen en het hooi is er allemaal zo goed als af *\o/*

En wat is die warm!

Bevalt dus ontzettend goed. Die van bonprix heb ik ook besteld,ben benieuwd naar die broek.

Ze bestaan dus toch, de joggingbroek zonder aantrekkingskracht _O-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 15:02

Vraagje, denk (of weet) je of deze ook redelijk winddicht is? Ik ga vaak met de speed pedelec naar stal. Bij een gewone joggingbroek waait het er teveel doorheen. (Het mag er wel wat doorheen waaien, lees maximaal vergelijkbaar met een gewone rijbroek)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-22 19:52

FrNo schreef:
Vraagje, denk (of weet) je of deze ook redelijk winddicht is? Ik ga vaak met de speed pedelec naar stal

Vandaag had ik de broek weer aan en het was eigenlijk best wel (te) warm :oo

Hoe het met wind etc zit durf ik niet te garanderen dat het warm genoeg is op de speed pedelec maar ik vind de broek verrassend warm.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 00:59

Dank je voor je antwoord.

Dan denk ik dat ik er ook een ga bestellen.