Naar welke beurs ga jij

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:50

Vorige week voor het eerst naar Vivarium geweest, aquariums :):) en plantjes.
Voor mijn werk vaak naar vakbeurs openbare ruimte, klimaat expo, floriade, vakbeurs groene sector, smart city expo in Barcelona. Maar je blijft bezig, dus max 1 per 1-2 jaar. Al zou ik naar die laatste wel elk jaar willen, dat komt alleen niet door de expo :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:54

Amyyy schreef:
Vorige week voor het eerst naar Vivarium geweest, aquariums :):) en plantjes.
Voor mijn werk vaak naar vakbeurs openbare ruimte, klimaat expo, floriade, vakbeurs groene sector, smart city expo in Barcelona. Maar je blijft bezig, dus max 1 per 1-2 jaar. Al zou ik naar die laatste wel elk jaar willen, dat komt alleen niet door de expo :')

Oh daar ben ik ook geweest! Ik vond het super gaaf en heel erg mooi. Ga sowieso volgend jaar weer. Ik ga daarnaast ook naar houten voor knaagdieren en reptielen 3 keer per jaar :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:56

Ailill schreef:
Ik ga in een hoekje zitten huilen nu _O-

Het was leuk geprobeerd _O- <<)

Ik bezocht eerder nooit beurzen, maar heb nu een aantal vakbeurzen gevonden die voor mijn werk interessant zijn (dier- en fotografiegerelateerd). Dus in de komende maanden ga ik een aantal bezoeken in Nederland en België :D

Prima2Donna

Re: Naar welke beurs ga jij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:57

Toevallig ga ik komend weekend naar de mineralenbeurs in Rijswijk met een groepje vrienden van de studie :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:57

Alleen Equitana en de landbouwbeurs in Hardenberg. Wil nog wel een keer naar de huishoudbeurs. :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:04

Ik ben een paar keer naar Boot Dusseldorf geweest, jee wat een enorm grote beurs :wow: Niet te doen in één dag! Je kan er zelfs in zo’n grote miljoenenjachten rondlopen.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 14:01

Ik ben ook afgelopen weekend voor het eerst naar Vivarium geweest. Hebben sinds een half jaar een aquarium van 1.80 meter en hebben onze ogen uitgekeken, vond het erg leuk!

Dit jaar ook Floriade geweest een week of 4 na opening. Mooi, ja. Maar niet geheel mijn ding.

Ben ook al eens naar een reptielenbeurs in Houten geweest. Heb er zelf niks mee maar vond het wel heel erg leuk dat eens meegemaakt te hebben (was met een standhouder mee). Tijdens zwangerschappen wel van dat soort beurzen bezocht maar viel uiteindelijk eigenlijk altijd tegen, evenals trouwbeurzen toen we met onze bruiloft bezig waren.

Wel ga ik graag naar Vrouw! in Leeuwarden. Niet eens om veel te kopen, maar om mensen te kijken. Wat daar altijd rond loopt. *D

Ben zelf meer van de fancy fairs, jaar- en kerstmarkten. Maar Vivarium wordt hem voor volgend jaar zeker weer!

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 14:10

K_nolan schreef:
dalena schreef:
Ik was laatst naar de pokébeurs :') :')

Waarom wist ik niet dat dit een ding was

Niet goed voor je portomonnee :')
Er komen nog meer trouwens :+

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:05

dalena schreef:
Ik was laatst naar de pokébeurs :') :')

Waarom lees ik dit nu pas ;(

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:12

Ik ga graag naar reptielen en insecten beurzen, voorkeur voor Houten, die is altijd het leukst :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:12

Ik ga heel regelmatig (keer of 10-15 per jaar) naar reptielenbeurzen (o.a. Hamm/Houten/Verona of kleinere beurzen).

Morgen is de Europese slangendag. 'Smorgensvroeg doe ik met een team de gezondheidscontrole van alle meegebrachte dieren. Daarna ga ik als de beurs open is vooral netwerken en wie weet neem ik nog een mooi dier mee naar huis of wat benodigdheden, boeken o.i.d. :D

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:52

Ik ga volgende maand naar Dutch Comic Con! Heel veel zin in. In Augustus ben ik naar Castlefest geweest en in april naar Elfia Haarzuilens. Die laatste twee vind ik echt een must als je van fantasy houdt :D

Verder paar weken geleden ook naar Gastvrij Rotterdam geweest. Zat achteraf flink vol, echt teveel lekkere dingen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:56

Ik zie hem hier nog niemand noemen volgens mij, maar ik ga ieder jaar naar de motorbeurs.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:12

Laatst nog op een mineralenbeurs geweest (edelstenen etc.)

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 20:16

Toen vivarium nog in houten was ging is daar heen. Maar helaas is dat nu in Brabant. Verder ga ik nooit naar beurzen

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 20:23

Summerfly schreef:
Ik ga volgende maand naar Dutch Comic Con! Heel veel zin in. In Augustus ben ik naar Castlefest geweest en in april naar Elfia Haarzuilens. Die laatste twee vind ik echt een must als je van fantasy houdt :D

Verder paar weken geleden ook naar Gastvrij Rotterdam geweest. Zat achteraf flink vol, echt teveel lekkere dingen _O-

Ik ook naar Comic Con. Al paar keer geweest :)

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 20:24

Poppenhuisbeurs :D

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 20:41

Ik ben een paar keer op Photokina geweest in Duitsland :o Daar zou ik graag weer eens heen willen.
De wandel en bergsportbeurs zijn mij ook niet onbekend. En ik zoek vaak fotografica-beurzen op voor het uitbereiden van mijn collectie. (Ik verzamel typerende analoge camera's van bepaalde gebeurtenissen uit de fotografiegeschiedenis.) :D

Dit jaar heb ik voor werk op de ATH beurs gestaan (niet mijn ding, maar wel grappig te ervaren.)
De Floriade met mijn schoonmams vond ik wel enorm tof. <3

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 22:48

Dit jaar ga ik nergens heen, maar ik ben wel naar verschillende beurzen geweest in het verleden. Equitana, Boekenfestijn, poppen- en beren beurzen, Kampeer- en Caravanbeurs, Paard 2000 enzo, goh, ik kom niet op de naam, maar een paardenbeurs in de Brabanthallen, ook een paar keer geweest. O ja, Reitsportmesse Niederrhein en een keer naar een zorgbeurs, Support ben ik ook wel eens geweest. Een keer in Hardenberg naar een paardenbeurs, maar daar was ik zo doorheen. Ik denk dat ik het zo wel gehad heb.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 23:01

Ik ging vroeger trouw altijd naar de Verzamelaarsjaarbeurs. Recentere jaren aantal keer Equitana, Elf Fantasy/Elfia, comic cons enz. Mis het Boekenfestijn enorm, op een x moment hadden ze rijen vol met hobbyspul, smullen!!

Ook naar een aantal sci-fi conventies geweest, maar een echte conventie (con) is toch iets heel anders dan bijvoorbeeld comic con.

KreaDoe staat al een paar jaar op mijn lijstje om een keer te proberen, zie net dat het dit jaar in mijn vakantie valt dus geen excuus om niet te gaan!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 00:40

Deze maand met mijn vader naar de 4x4 vakantiebeurs O:) .

En dan in november voor het eerst naar de Dutch comic con. **\O/**

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 00:43

Terrariumbeurzen, ik sta er dan samen met mijn vriend met een stand :j

Fid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 01:34

Agro beurzen, paardenbeurzen, westernbeurs, zorg beurs, uitvaartbeurs, huishoud en 9 maandenbeurs, en hobbybeurzen. Dat is het wel zo een beetje hahaha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 01:49

Fid schreef:
uitvaartbeurs

Is dat geen dooie boel? :+ :D

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 01:59

Ik ga graag naar reisbeurzen. Inspiratie opdoen voor volgende bestemmingen en nieuwe dromen maken