Gekke/bijzondere/schattige dingen die jij met je partner doet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:19

Wij doen veel lieve dingen voor elkaar, zelfs na bijna 19 jaar:
- als we boterhammen maken voor de ander, steken we altijd een hartje gesneden uit het beleg erbij. Bij mijn vriend is dat een kaashartje, bij mij is het kip;
- we lopen altijd hand in hand;
- als we ergens zijn en we zitten niet naast elkaar en we maken oogcontact, dan rimpelen we allebei tegelijk onze neus naar elkaar;
- we knuffelen veel;
- in de auto hebben we vaak elkaar vast met de pinken;
-...
We lachen veel samen, hebben dezelfde humor, we zijn een perfecte match :+:
(En ja, ik geef het toe, we zijn misschien wat klef... But I love it)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:54

Qimm schreef:
x_Anne_x schreef:
En we "stoppen elkaar elke avond in"
Om de beurt. Ene avond ik haar andere avond zij mij.
Met altijd standaard
"Slaap lekker - vrouw van mijn dromen"
"Welterusten - liefde van mijn leven"
*kusje
"Droom zacht - alles"
"Slaap lekker - wereld

Oh jullie zijn veel aardiger dan wij. We hebben afgesproken dat we altijd op de linkerzij beginnen, altijd spoonen anders liggen we niet lekker. En als ik zeg 'afgesproken' bedoel ik dat ik dat afgedwongen heb haha. En meestal is hij recalcitrant en wil hij op rechts liggen. En dan zeg ik altijd 'omdraaien slet, hier met die lekkere billen van je' :')

Ik win altijd (of hij laat me winnen, best kans) maar na een tijdje mogen we omdraaien als we beide nog niet slapen en dan zingt hij 'turn around, bright eyes' en dan draai ik me mopperend om :')

haha vervolgens gaan we wel rug aan rug allebei aan de rand van t bed slapen hoor

Qimm

Re: Gekke/bijzondere/schattige dingen die jij met je partner doet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:57

Oh wij spoonen bijna de hele nacht door (warme zomernachten daargelaten) en zoeken elkaar weer op als we bij elkaar weg zijn gerold.

CristaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 22:48

Als het vriest krabt m'n mam de ruiten van m'n auto voor me.

We douchen, na 12 jaar, nog steeds bijna altijd samen en verder?

Kweenie hahaha

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 12:10

Ik word hier helemaal blij van <3

Ik bedacht mij ineens nog iets. Wij doen 's avonds altijd een 'wedstrijdje' wie het eerste in bed ligt. Dan gaan we gewoon dingen doen als tandenpoetsen enzo, en dan zie je aan elkaar dat de ander ineens wat sneller dingen gaat doen en dan vliegen we supersnel naar het bed en degene die dan het eerste in bed ligt roept dan heel hard 'IK WIN'! :') En soms heb je het niet helemaal door dat de ander aan het winnen is en dan ligt hij er stiekem al in en dan hoor je een heel hard gegiechel vanuit de slaapkamer en dan weet je alweer hoe laat het is :')

En elkaar dan natuurlijk ook standaard beschuldigen van valsspelen.

xxpetraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:20

ik noem mijn vriend nooit bij zijn naam het is voor mij pake, hij noemt mij ook nooit bij mijn naam maar beppe, dit is gekomen omdat hij regelmatig last van zijn rug heeft en dan echt als een oude opa beweegt en dat is in het fries pake (opa klinkt zo oud |o )

nu is het zo dat als je mijn honden vraag waar ik of mijn vriend is en je noemt de echte naam ze denken wie is dat :? maar als je vraag waar is pake of beppe ze niet meer te houden zijn *\%/* :):) *\%/* :):) *\%/* :):) *\%/*

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:29

Ik heb een kei lompe boer als vriend. Dat maakt het soms ook wel weer schattig. Ik zie hem eigenlijk alleen in het weekend want doordeweeks is hij tot een uur of 11 of later bezig en als ik dagdienst heb ga ik enigszins op tijd naar bed. :')

Maar hij doet zijn best. We matchen op heel veel vlakken enorm goed. Hij is dol op mijn hond en de hond op hem. Dat was wel een prè trouwens.

Hij wordt eigenlijk altijd 'de boer' genoemd en ik standaard ukkie. Zijn vriendengroep heeft dat inmiddels ook overgenomen. _O-

Als ik met migraine en het hele pretpakket op bed lig dan is hij wel kei zorgzaam. Had ik niet verwacht van zo'n lomp persoon.

diesuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:36

Wat schattig allemaal.

Na 38 jaar hebben wij zulke dingen niet, maar ook nooit gehad.
Denk dat dat ook een beetje aan mij ligt, ben niet zo van dat, tja hoe noem je dat :)
En in bed liggen er 2 honden tussen in, dus dat lepeltjelepetje wordt het niet.

Het enigste wat mijn man altijd doet als hij naar zijn werk gaat een zoen geven, en dan denk ik tja uuhhh moet dat hahahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:39

Qimm schreef:
Oh wij spoonen bijna de hele nacht door (warme zomernachten daargelaten) en zoeken elkaar weer op als we bij elkaar weg zijn gerold.

hahaha heftig. Na 10 minut drijf ik uit mijn bedje.

Mijn schat zet wel iedere ochtend een kopje koffie voor me (wel enigszins aangeleerd en afgedwongen O:) ) en er is echt niets dat mij blijer maakë dan dat.

Verder heeft hij helemaal speciaal een koosnaampje voor me bedacht (ik noem hem boefje).
En hij appt heel vaak random midden op de dag "ik hou van jou" :D .

Verder hebben we samen jaren op privézangles gezeten en barsten we soms (best wel vaak :') ) spontaan uit in een zeer plaatselijk musicaltheater (meestal les mis) inclusief veels te dramatisch toneelspel, waarbij we elkaar dan omhelzen en doodgaan of ineens een veels te boze politieagent zijn. Dat is heel grappig en zielig voor onze buren, want de Tony Award zit er nog niet echt in zegmaar :')

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:44

Wie het hardst de ander op de kont kan slaan.
En dan moet het wel een moment zijn dat de ander het niet verwacht. :')
Mijn vriend woont in een flat op 3 hoog, het is dan ook altijd een discussie wie voorop de trap op mag :Y)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:45

Mooi om te lezen <3

En dan is het de grote kunst om dit soort lieve, eigen dingen naarmate de jaren verstrijken te behouden :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:50

Lief om te lezen.

Mijn man zet ‘s ochtends mijn medicatie klaar.
Ik vul ‘s avonds zijn waterfles en haal brood uit de vriezer.

Mijn man is speciaal voor mij gaan leren broodbakken omdat ik ziek word van brood uit de winkel of van de bakker.

We zijn ruim 25 jaar samen.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:57

Wij poetsen onze tanden hand in hand of in een soort omhelzing
Wij douchen samen en wassen elkaars rug
Wij maken op zondag ontbijt en kruipen dan terug voor even knuffelen, voordat we daadwerkelijk aan tafel gaan
We lopen altijd hand in hand
De eerste die thuis is zet de garage open voor de ander, dat die zo door kan rijden

Wij zijn bijna 10 jaar samen, maar dit gaat allemaal vanzelf, en vast nog veel meer wat we onbewust doen.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:03

Wij eten met onze verjaardagen, snachts om 12 uur een tompouce in bed :')

Kayley95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:00

spottedponie schreef:

Dit is pas liefde, wat leuk!! :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:33

spottedponie schreef:

Dit vind ik leuk haha! De rest heeft ook echt hele lieve dingetjes!

Ik heb eens nagedacht over wat wij doen maar het is vast heel onbewust allemaal haha.

Nu noemen we elkaar wel altijd popje, en het liefst met momenten zo slijmerig als mogelijk “hopseflopsje” of “scheetebeessie” ofzo :+

Doen wel altijd samen douchen en tandenpoetsen, als hij zn tandpasta uitspuugt moet ik altijd even op zn kont slaan.

Als we naar bed gaan (en dit vind ik vooral hilarisch om te doen) en hij trekt zn boxer uit moet ik altijd even grinniken. Net hard genoeg dat het opvalt. Wurmpje. :Y) :')

Hij heeft random dat hij vaak ineens “weet je..?!” zegt en dan net op zo’n toon dat je vet nieuwsgierig wordt. En het is echt ál-tijd, “ik hou van jou” ik trap er telkens in, en de keren dat ik het wel besef en dan eerst ik hou van jou zeg dan wil ie ineens wel iets serieus zeggen. :+

Verder altijd hand in hand lopen, in de auto altijd hand vast. In bed ook altijd in ieder geval iéts tegen elkaar aan, maar zeker niet langer als 5 minuten volledig tegen elkaar aan haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 19:39

-Als ik het bed verschoon en mijn partner ligt er nog op, dan leg ik een dekentje neer zodat hij verder kan slapen.
-Op dagen dat ik thuiswerk, geef ik hem eerder te eten ( doen we net alsof het zes uur is ;-) )
-Als hij overgeeft, ruim ik het met liefde op, t'is maar achteruit-gegeten eten.
-Als hij zich op bed vleit, dik in mijn zone, ga ik er als een Chinees vraagteken omheen liggen.

En ook als hij zich na een wasbeurt een lik wil geven ( en ik weet dat hij zijn eigen bips likt) vind ik het oke.

That's love!

Ik woon met katten, om enige verwarring te voorkomen.

Midoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 05:46

- Ik heb deze periode koude voeten en die mag ik in bed aan z’n altijd warme lijf warmen.
- als hij moet werken staat hij nog eerder op om mijn hond uit te laten zodat ik kan blijven liggen
- als hij gedoucht heeft en ik ben thuis dan speel ik een sexy liedje af als hij z’n badlaken af doet (Bijv hot in here, i wanna sex you up) en dan samen dubbel liggen van het lachen
- ik mag hem wakker als ik een nachtmerrie heb gehad. Doe ik niet maar het aanbod alleen al <3
- hij houdt onvoorwaardelijk van me (ben ik niet gewend van andere vriendjes noch van ouders)
- we raken nooit uitgepraat.

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 06:50

Wat een lief topic!

-Ik maak altijd zijn brood klaar voor naar het werk
- Hij komt altijd helpen als de paarden iets gesloopt hebben, soms met een klein gemopper maar nooit gemeend
- we gaan altijd mee kijken naar elkaars hardloopwedstrijdjes
- we lopen eigenlijk altijd hand in hand of arm in arm als we wandelen
- we sturen elkaar altijd even een 'werkse schatje'-appje aan het begin vd werkdag

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:30

- sommige huishoudelijke taken doen we samen: ik stofzuig, hij dweilt, ik droog. Of samen ramen wassen.
- ik mag al m'n koude ledematen warmen aan hem in bed, altijd
- als hij een paniekaanval heeft, kietel ik hem heel zachtjes tot het voorbij is. En als dat 's avonds is, doe ik dat tot hij weer in slaap is gevallen. Vorig jaar was dat soms uren aan een stuk, omdat de aanval bleef duren. Nu is het meestal snel onder controle.
- als we vroeg proberen slapen en hij is nog niet moe, gaat hij me altijd zitten vervelen :+ Kussen wegduwen, deken wegtrekken, helemaal over me heel liggen. Meisjes plagen, kusjes vragen, dat idee :7

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 11:48

Nielojram schreef:
-Als ik het bed verschoon en mijn partner ligt er nog op, dan leg ik een dekentje neer zodat hij verder kan slapen.
-Op dagen dat ik thuiswerk, geef ik hem eerder te eten ( doen we net alsof het zes uur is ;-) )
-Als hij overgeeft, ruim ik het met liefde op, t'is maar achteruit-gegeten eten.
-Als hij zich op bed vleit, dik in mijn zone, ga ik er als een Chinees vraagteken omheen liggen.

En ook als hij zich na een wasbeurt een lik wil geven ( en ik weet dat hij zijn eigen bips likt) vind ik het oke.

That's love!

Ik woon met katten, om enige verwarring te voorkomen.

Hahaha prachtig! :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:43

Wat een zoete dingen komen hier voorbij!

Mijn vriend:
- vindt me ook in mijn Oodie nog aantrekkelijk
- laat vaak lieve briefjes achter
- is altijd bereid om me door mijn haar te kriebelen
- is eindeloos geduldig als ik weer eens vergeten ben hoe een bochtje achteruit met de trailer moet :')
- mest de stal van mijn paard uit
- kijkt met mij trashtv

Eigenlijk is hij veel liever dan ik :D Maar ik help hem herinneren aan belangrijke dingen, laat de laatste lekkere koffiecup voor hem, heb zijn zoon met open armen verwelkomd in mijn leven ondanks ik vrij weinig met kinderen heb én zoek met alle liefde zijn sokken bij elkaar in de wasmand _O-

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:07

Mijn vriend en ik zijn deze maand 5 jaar samen <3

-Hij kriebelt mij altijd in slaap
-Als ik 's nachts wakker word van een nachtmerrie dan houdt hij me vast
-Elke ochtend voor hij naar werk gaat, maakt hij een kopje thee voor mij
-noemt mij (bijna) altijd 'schat', als hij mijn naam zegt tegen mij is dat raar :')
-Appt me elke dag als hij op werk is (met hartjes etc) en belt of appt zodra hij klaar is met werken
-We plagen elkaar ook veel. Ik denk ik meer hem dan andersom :Y)

Vast nog meer maar kom ik even niet op :')

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 20:24

Ik bedenk met net dat hij altijd nieuwe koosnaampjes voor mij bedenkt. Poeliewoelie is mijn favoriet, maar hij noemt me momenteel ook wel snazzle of kabutu. Maar vaak stoot hij gewoon een paar klanken uit en als het leuk klinkt dan blijft het een tijdje hangen :')

En hij gaat altijd gekke liedjes over mij zingen <3

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:37

Mijn vriend heeft, toen we elkaar net kenden, op een kaartje geschreven wat hij zo leuk vind aan me. En een mooie quote erbij.

Dit kaartje staat nog steeds op mijn nachtkastje en zorgt altijd voor een glimlach als ik het terug lees.