Amberblokjes, dekje, warme deken voor op de bank, servies en wat spul voor mijn baby. Leuk om inspiratie op te doen. Ik hou wel jaarrond een lijstje bij maar nadeel is dat je soms te lang wacht op iets wat je dan uiteindelijk niet krijgt en dan liever een halfjaar eerder al zelf had gekocht.
Schuur_
Geplaatst: 28-09-22 07:07
Le Creuset ovale schaal Sola rode braadpan middenmaat Gordon Ramsay ultimate home cooking Wijnvat kist hond Ottolenghi kitchen shelf Leren jachtlijn (a dogs purpose) American cookbook Vossenvel Opgezette haas muur (by max)
Dit is voorlopig mijn lijstje, ik hou vanaf nu zowat mijn ogen open en als ik dan wat tegenkom (dat ik niet zelf koop) gaat het er op. Meestal dingen die ik wil maar niet kan verantwoorden naar mijn budget toe. Vorig jaar eigenlijk de eerste keer dat ik echt een lijstje had en dat viel me heel goed mee, we doen dan lijstjes en dan nog een kleinigheid wat niet op de lijst staat
Jojoju
Geplaatst: 19-11-22 22:47
Wat staat er ondertussen op de lijstjes? Hier is er een keukenrol-houder bijgekomen
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-11-22 00:26
Jojoju schreef:
Wat staat er ondertussen op de lijstjes? Hier is er een keukenrol-houder bijgekomen
Ja nu je het zegt, ik wil ook al tijden zo een, en dan specifiek eentje die tegen de muur kan worden opgehangen zonder boren, liefst ook een beetje een mooie Verder nog steeds een andere deurbel, een p1 meter voor in de meterkast, het spel exploding kittens, het nieuwe spel van de Monkey Island serie, nieuwe winterjas, broodbakmachine.