Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:Zit je veel op de weg? Dan zou ik hem laten staan. Ik zou geen schakel auto meer willen met veel in de file staan.
Maar rij je vooral rondom huis en weinig file, dan geen probleem.
vierspan schreef:Ik zou wel eerst een proefrit maken op de autosnelweg. Ik heb een keer een Jimny willen kopen, maar vond het helemaal niks op de snelweg.
Achterom schreef:Ik zou inderdaad ook de snelweg even proberen.
Mijn schoonvader had ooit een Suzuki Samurai (ja echt), die reed eigenlijk vooral als een tractor en was geen handige auto op de snelweg
Super leuk voor erbij, maar niet geschikt voor woon-werk verkeer...
Nala schreef:loulou schreef:volgens mij heb je al besloten, snel de koop definitief maken dan
Haha, mijn hart zegt doennnnn maar mijn hoofd zegt oh God ik ga dat ding 2000000 keer af laten slaan of laten schreeuwen omdat ik niet op tijd schakel
KimD schreef:Ruil je je oude auto in? Anders zou ik ze allebei even houden, kun je 'op je gemakje' met de nieuwe auto oefenen en met je gebakje de 'veilige optie' kiezen als je nog niet helemaal zeker bent van het schakelen.
8nnemiek schreef:Ik heb een Daihatsu Terios gehad, en dat was wel een automaat. Heerlijke bak, de enige reden waarom ik em uiteindelijk verkocht heb was het verbruik. Ik heb ook vaak naar de Jimny gekeken, maar die was me toen net iets te duur.
Zelf zou ik geen handgeschakelde auto meer willen, ik vind dat zó relaxed, zo’n automaat. Maar als het je droomauto is..