Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
office schreef:Beveiligingings updates op m’n iPhone gaan bij mijn weten alleen als je WiFi heb.Hoe los je dat dan op ?
BrittS schreef:Ik gebruik mijn onbeperkte data als wifi! Ik heb helemaal geen tv- en/of internetabonnement en kijk Netflix, Videoland en ik internet via de hotspot van mijn telefoon.
Ik zit bij Tele2 en onbeperkt is op zich onbeperkt, al moet je na 10.000 mb bundels bij ''kopen''. Dit is meestal geen probleem, alleen wel met downloaden van dingen. Voor werk moet ik wel eens hele grote bestanden downloaden (met meerdere filmpjes erin), of veel foto's uploaden op internet en dan red ik het niet. Elke keer als ik moet bijkopen dan onderbreekt de download, dus dat doe ik dan met de laptop bij mijn ouders of vriend thuis![]()
Grootste nadeel vind ik dat ik de hotspot elke keer opnieuw aan en uit moet zetten als ik mijn computer, laptop of tv aan doe. Als ik hem gewoon standaard aan heb staan en niets doe dan maakt hij geen verbinding en ziet hij de hotspot niet. Soms heeft de computer sowieso moeite om de hotspot te vinden, dan duurt het echt wel even. Ik heb nu sinds een paar dagen uitgevonden dat ik eigenlijk tijdens het opstarten op het juiste moment de hotspot aan, uit en weer aan moet zetten en dan pakt hij hem wel gelijk![]()
Als ik van plan was jaren op mezelf te gaan wonen dan had ik waarschijnlijk wel een internetabonnement genomen, maar voor de paar maanden dat ik alleen woon vind ik het wel best zo.
Spenk schreef:BonteLisa schreef:Ik heb al jaren onbeperkte data op m’n telefoon. Maar ik kijk geen tv en onbeperkt is ong 8000 mb maar kan altijd 2000 mb bijkrijgen door alleen even via de app te swipen. Dit is gratis en komt eigk alleen op zieke dagen voor. Financieel red ik WiFi niet en voor mij is dit echt een uitkomst. Ik betaal 27 euro per maand
Voor 3 euro meer heb ik gewoon retesnelle wifi plus data op telefoonen goedkoper is het er ook.