Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Ik heb Sam het schaap, was er tevreden over maar wat een takke klus om hem in te stellen steeds zeg. Kwam er met YouTube filmpjes bijna niet uit, maar dat kan ook aan mij liggen.Hier niet meer nodig dus staat in de kast, maar was er wel blij mee verder.
Eleionomae schreef:en zet het schaap op een pleke waar ze niet bij kunnen, ze komen er heel snel achter hoe hij op groen kan
Sizzle schreef:Eleionomae schreef:en zet het schaap op een pleke waar ze niet bij kunnen, ze komen er heel snel achter hoe hij op groen kan
Ligt aan je kind uiteraard. Onze dochter ziet het als een fijne hulp snachts dus die heeft daar nog nooit behoefte aan gehad.
Als het kind het ziet als iets wat je in je vrijheid beperkt, ja, dan zijn ze rap met uitvinden hoe dat werkt, ook zonder handleiding
Iris82 schreef:Ik had deze:
[ [url=m/7uUNhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn zoon zou 100% zeker wakker worden van de ogen van Sam t schaap en ik wilde m gewoon laten slapen als ie het nodig had.
Deze wisselt alleen van kleur als t tijd is dat ze eruit mogen. Altijd bijzonder tevreden over geweest.
Liesje89 schreef:Toch wel veel mensen met Sam het schaap.
Momo heet het aapje idd! Ik heb mijn 2e al, de eerste deed t meteen al niet en de tweede is niet meer aan de praat te krijgen sinds de batterijen verwisseld zijn, het digitale displaytje doet het niet meer waardoor hij niet in te stellen is en hij dus niet meer gast slapen. We deden dit een tijd lang handmatig maar dan ga je aan je doel voorbij. Het hielp alleen bij het gaan slapen, want hij mocht dan welterusten zeggen tegen momo en dan deed ik de oogjes dicht en moest mijn zoontje stil zijn/mocht alleen nog fluisteren.
Maar nu dus tijd voor een nieuwe.
Ik ben enthousiast over dat ding van tommee tippee! Heb hem besteld via Bol want hij is nergens te bekijken. Ik vind de vormgeving niet heel denderend ofzo en dat beertje op het scherm is ook niet helemaal mijn ding maar verder lijkt ie echt heel oké, zeker icm de app. Dat je inderdaad wanneer het echt moet op afstand dat ding op groen kan laten gaan vanaf je telefoon zodat je wel consequent kunt blijven met ‘bij groen pas uut je kamer’. Zit verder ook weinig aan wat kapot kan gaan of herrie maakt dus ik heb goede hoop. De flesjes van tommeetippee waren iig fijnhun slaaptrainer ook hoop ik hahaha. We gaan het zien
Suzanne F. schreef:Er gaat hier een wereld voor me open, ik wist helemaal niet dat dit bestond. Mijn dochter heeft altijd bij mij op de kamer geslapen dus wakker was wakker. Ik heb inderdaad jarenlang elke dag om half 6 beneden gezeten. Toen begonnen de kinderprogramma’s helaas nog niet. Die begonnen pas om 6 uur of half 7, dat weet ik even niet meer. Maar ik was altijd blij als de programma’s er waren als we beneden kwamen.
Ik heb me vaak wel eenzaam gevoeld als ik op zondagen om half 6 weer beneden zat. Dan duren de dagen lang hoor.
secricible schreef:Liesje89 schreef:Toch wel veel mensen met Sam het schaap.
Momo heet het aapje idd! Ik heb mijn 2e al, de eerste deed t meteen al niet en de tweede is niet meer aan de praat te krijgen sinds de batterijen verwisseld zijn, het digitale displaytje doet het niet meer waardoor hij niet in te stellen is en hij dus niet meer gast slapen. We deden dit een tijd lang handmatig maar dan ga je aan je doel voorbij. Het hielp alleen bij het gaan slapen, want hij mocht dan welterusten zeggen tegen momo en dan deed ik de oogjes dicht en moest mijn zoontje stil zijn/mocht alleen nog fluisteren.
Maar nu dus tijd voor een nieuwe.
Ik ben enthousiast over dat ding van tommee tippee! Heb hem besteld via Bol want hij is nergens te bekijken. Ik vind de vormgeving niet heel denderend ofzo en dat beertje op het scherm is ook niet helemaal mijn ding maar verder lijkt ie echt heel oké, zeker icm de app. Dat je inderdaad wanneer het echt moet op afstand dat ding op groen kan laten gaan vanaf je telefoon zodat je wel consequent kunt blijven met ‘bij groen pas uut je kamer’. Zit verder ook weinig aan wat kapot kan gaan of herrie maakt dus ik heb goede hoop. De flesjes van tommeetippee waren iig fijnhun slaaptrainer ook hoop ik hahaha. We gaan het zien
Hij is door de app ook heel makkelijk in te stellen. Alleen het connecten was hier ellende, blijkbaar omdat de WiFi op de kamer van mijn zoon niet sterk is.
DiantaM schreef:De Philips slaaptrainers worden inderdaad niet meer gemaakt. Erg jammer.
Wij hebben het aapje van Alecto, werkt simpel en perfect:
https://www.prenatal.nl/babykamer/verli ... AHEALw_wcB