Slaaptrainer 4 jarig kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:55

en zet het schaap op een pleke waar ze niet bij kunnen, ze komen er heel snel achter hoe hij op groen kan :')

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 10:57

Giolli schreef:
Ik heb Sam het schaap, was er tevreden over maar wat een takke klus om hem in te stellen steeds zeg. Kwam er met YouTube filmpjes bijna niet uit, maar dat kan ook aan mij liggen. := Hier niet meer nodig dus staat in de kast, maar was er wel blij mee verder. :)

Ligt niet aan jou, ik vind de logica ook ver te zoeken.

Liesje89

Re: Slaaptrainer 4 jarig kind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 10:58

Dat lees ik continu over het schaap :')

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 10:58

Eleionomae schreef:
en zet het schaap op een pleke waar ze niet bij kunnen, ze komen er heel snel achter hoe hij op groen kan :')

Etters zijn het. Allemaal :') _O-

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 11:22

Eleionomae schreef:

Ligt aan je kind uiteraard. Onze dochter ziet het als een fijne hulp snachts dus die heeft daar nog nooit behoefte aan gehad.
Als het kind het ziet als iets wat je in je vrijheid beperkt, ja, dan zijn ze rap met uitvinden hoe dat werkt, ook zonder handleiding :D

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 11:27

Ik vond het schaap ook erg ingewikkeld. Sinds vorige week hebben we de pinguïn van Luvion en die bevalt goed.

Staat hier om half 7 ingesteld omdat we kwart voor vijf ook een beetje overdreven vonden. Inmiddels valt ze zelf weer in slaap en komt pas bij ons als het lampje groen is.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 13:22

Sizzle schreef:
Eleionomae schreef:

Ligt aan je kind uiteraard. Onze dochter ziet het als een fijne hulp snachts dus die heeft daar nog nooit behoefte aan gehad.
Als het kind het ziet als iets wat je in je vrijheid beperkt, ja, dan zijn ze rap met uitvinden hoe dat werkt, ook zonder handleiding :D

De mijne is vooral dol op knopjes die leuk resultaat geven. Van rood/oranje naar groen zal dus leuk zijn, maar andersom net zo goed :P :D

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:35

Die van mij hebben de handleiding nog niet ontdekt bij het schaap hoor . Hij doet niet eens een poging :-). En het schaap is elke keer wel even nadenken bij instellen, je kan niet heel makkelijk wisselen van kleur.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:37

Hier ook Sam schaap en de versie van nu is fijner als de oudere versie die moest je zelf laten slapen.
Hier werkte hij bij 3 kinderen goed maar het ligt ook aan je eigen opvoeding want als je zelf niet consequent bent gaan ze er gauw mee aan de haal.

We hebben ook Momo het aapje gehad maar 1 beuk op dat ding en die begon te flippen :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:47

Ik had deze:

Afbeelding

Mijn zoon zou 100% zeker wakker worden van de ogen van Sam t schaap en ik wilde m gewoon laten slapen als ie het nodig had.

Deze wisselt alleen van kleur als t tijd is dat ze eruit mogen. Altijd bijzonder tevreden over geweest.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:50

Iris82 schreef:
Ik had deze:

[ [url=m/7uUNhM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn zoon zou 100% zeker wakker worden van de ogen van Sam t schaap en ik wilde m gewoon laten slapen als ie het nodig had.

Deze wisselt alleen van kleur als t tijd is dat ze eruit mogen. Altijd bijzonder tevreden over geweest.

Het plaatje komt over alsof hij op zn buik een zonnetje of een maantje heeft. Maar het werkt dus met kleuren? N.a.v. dit topic ben ik nu ook op zoek naar een nieuwe :Y)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:55

Die van Phillips met de zon en de maan heb ik inderdaad ook gehad :j
Heb hem gekocht als nachtlampje voor het verschonen. Hij heeft het echter geen 5 jaar volgehouden helaas want hij was wel echt fijn. Daarna is het schaap toen gekomen (veel goedkoper)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 13:58

In mijn beleving was het een duidelijk verschil maar ik zie nu terug in de recensies (Hij heet officieel de Philips MyBuddy) dat het idd een maantje en een zonnetje was.... Zie wel dat ie overal op uitverkocht staat. Lijkt alsof ie niet leverbaar (meer) is.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 14:15

Toch wel veel mensen met Sam het schaap.

Momo heet het aapje idd! Ik heb mijn 2e al, de eerste deed t meteen al niet en de tweede is niet meer aan de praat te krijgen sinds de batterijen verwisseld zijn, het digitale displaytje doet het niet meer waardoor hij niet in te stellen is en hij dus niet meer gast slapen. We deden dit een tijd lang handmatig maar dan ga je aan je doel voorbij. Het hielp alleen bij het gaan slapen, want hij mocht dan welterusten zeggen tegen momo en dan deed ik de oogjes dicht en moest mijn zoontje stil zijn/mocht alleen nog fluisteren.

Maar nu dus tijd voor een nieuwe.

Ik ben enthousiast over dat ding van tommee tippee! Heb hem besteld via Bol want hij is nergens te bekijken. Ik vind de vormgeving niet heel denderend ofzo en dat beertje op het scherm is ook niet helemaal mijn ding maar verder lijkt ie echt heel oké, zeker icm de app. Dat je inderdaad wanneer het echt moet op afstand dat ding op groen kan laten gaan vanaf je telefoon zodat je wel consequent kunt blijven met ‘bij groen pas uut je kamer’. Zit verder ook weinig aan wat kapot kan gaan of herrie maakt dus ik heb goede hoop. De flesjes van tommeetippee waren iig fijn :Y) hun slaaptrainer ook hoop ik hahaha. We gaan het zien :D

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:20

Mjetterd schreef:
Stampeltje schreef:
Wij hebben op aanraden van een slaapcoach de pinguïn. Daarvoor Sam het schaap maar die maakte geluid met het opendoen van de oogjes. Daar is mijn kind gevoelig voor

Heb je de pinguïn van Zazu of Luvion?

Die van Zazu

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:40

Mocht iemand nog een schaapje zoeken (Zazu), onze kleuter snapt inmiddels dat zijn eigen bed prima is :)) Dus schaapje is altijd uit en dus overbodig.

Lienboon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 16:48

Mijn zoon was doodsbang voor de ogen van het schaap :wow:
Wij hebben nu de kidsleep classic

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 20:15

Liesje89 schreef:

Momo heet het aapje idd! Ik heb mijn 2e al, de eerste deed t meteen al niet en de tweede is niet meer aan de praat te krijgen sinds de batterijen verwisseld zijn, het digitale displaytje doet het niet meer waardoor hij niet in te stellen is en hij dus niet meer gast slapen. We deden dit een tijd lang handmatig maar dan ga je aan je doel voorbij. Het hielp alleen bij het gaan slapen, want hij mocht dan welterusten zeggen tegen momo en dan deed ik de oogjes dicht en moest mijn zoontje stil zijn/mocht alleen nog fluisteren.

Ik ben enthousiast over dat ding van tommee tippee! Heb hem besteld via Bol want hij is nergens te bekijken. Ik vind de vormgeving niet heel denderend ofzo en dat beertje op het scherm is ook niet helemaal mijn ding maar verder lijkt ie echt heel oké, zeker icm de app. Dat je inderdaad wanneer het echt moet op afstand dat ding op groen kan laten gaan vanaf je telefoon zodat je wel consequent kunt blijven met ‘bij groen pas uut je kamer’. Zit verder ook weinig aan wat kapot kan gaan of herrie maakt dus ik heb goede hoop. De flesjes van tommeetippee waren iig fijn :Y) hun slaaptrainer ook hoop ik hahaha. We gaan het zien :D

Hij is door de app ook heel makkelijk in te stellen. Alleen het connecten was hier ellende, blijkbaar omdat de WiFi op de kamer van mijn zoon niet sterk is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 21:03

Er gaat hier een wereld voor me open, ik wist helemaal niet dat dit bestond. Mijn dochter heeft altijd bij mij op de kamer geslapen dus wakker was wakker. Ik heb inderdaad jarenlang elke dag om half 6 beneden gezeten. Toen begonnen de kinderprogramma’s helaas nog niet. Die begonnen pas om 6 uur of half 7, dat weet ik even niet meer. Maar ik was altijd blij als de programma’s er waren als we beneden kwamen.
Ik heb me vaak wel eenzaam gevoeld als ik op zondagen om half 6 weer beneden zat. Dan duren de dagen lang hoor.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 21:07

Suzanne F. schreef:
Er gaat hier een wereld voor me open, ik wist helemaal niet dat dit bestond. Mijn dochter heeft altijd bij mij op de kamer geslapen dus wakker was wakker. Ik heb inderdaad jarenlang elke dag om half 6 beneden gezeten. Toen begonnen de kinderprogramma’s helaas nog niet. Die begonnen pas om 6 uur of half 7, dat weet ik even niet meer. Maar ik was altijd blij als de programma’s er waren als we beneden kwamen.
Ik heb me vaak wel eenzaam gevoeld als ik op zondagen om half 6 weer beneden zat. Dan duren de dagen lang hoor.

Dat snap ik ja! Ik zou me ook eenzaam voelen. En iedereen maar zeggen dat je dan lekker wat aan je dag hebt.. Zo’n dooddoener.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-22 21:09

secricible schreef:
Liesje89 schreef:

Hij is door de app ook heel makkelijk in te stellen. Alleen het connecten was hier ellende, blijkbaar omdat de WiFi op de kamer van mijn zoon niet sterk is.

Ik ben erg benieuwd! We hebben op elke verdieping zo’n wifi dingetje dus ik ga er van uit dat de wifi hier geen problemen zal geven.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 21:19

Ik heb die van de Hema voor mijn dochter, een egeltje die met geel licht wakker is en blauw voor slapen.

Echt een ideaal ding, zonder geluid en je kunt de helderheid instellen. Alleen is hij niet meer te koop geloof ik..

Edit: toch wel weer! https://www.hema.nl/kind/kinderkamer/ve ... lsrc=aw.ds

PeeltjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:17

Hier hebben we 2 kippa slaaptrainers. Super simpel en werkt perfect :D

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 22:55

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 07:52

DiantaM schreef:
De Philips slaaptrainers worden inderdaad niet meer gemaakt. Erg jammer.

Wij hebben het aapje van Alecto, werkt simpel en perfect:

https://www.prenatal.nl/babykamer/verli ... AHEALw_wcB

Deze hebben we ook voor m'n dochter, blauw is op je kamer blijven en met geel mag je eruit. Super simpel. :)