Boodschappen in Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 16:47

154,9 bij total vanmiddag maximaal 50 euro tanken. De benzine was net ietje duurder

Inmiddels weet ik dat ik voor worteldoek in Nederland moet zijn maar voor de 50 l boiler en de badkamer kachel en het vinyl zeil weer in Frankrijk.

JudithO

Re: Boodschappen in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 09:51

Er zijn total stations waar je onder de 150 benzine kunt tanken, ik heb ze ook op sommige plekken zelfs onder de 140 gezien.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 10:33

Ohh ik word jaloers op die prijzen.. Ik heb van de week getankt voor (omgerekend) ongeveer € 2,64 en toen was de diesel "goedkoop"..

Anoniem

Re: Boodschappen in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 10:58

Interessant topic. Ik ben onlangs verhuisd en kwam er gisteren achter dat Lille bv. maar 2 uur rijden is vanaf mijn nieuwe woonplek, net als vele andere grenssteden.

Aka, mijn werk is bijna net zo ver :D (hoef ik gelukkig maar 2x per maand heen). Prima te doen voor een dagtripje dus (of een andere plek die minder toeristisch is.) en om eens in de zoveel tijd in te slaan :)

Tanken doe ik op de bedrijfspas, dus dat is niet interessant voor mij. Maar ben wel benieuwd wat de echt goedkope (en interessante) supermarktproducten zijn.