Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieser schreef:Onze vakantie gaat niet door. We zouden morgen met de trein naar Berlijn ...
Kookaburra schreef:Ik zou morgen reizen. Nu duim ik heel hard dat er woensdagochtend wel wordt gereden. Ik ben rijbewijsloos, en om nu de helft van het land door te gaan fietsen...![]()
Balen Lieser
love_mandy schreef:Ik werk in de zorg en ben volledig afhankelijk van het ov (1 uur heen, 1 uur terug). Vandaag had ik mazzel en kon mijn vriend me brengen omdat hij vrij was vandaag.
Dacht dat het morgen wel over zou zijn, maar heb pech. Morgen word het dus heel vroeg op staan en 1 uur en 45 minuten allemaal verschillende bussen nemen om op m'n werk te komen
Vjestagirl schreef:Kookaburra schreef:Ik zou morgen reizen. Nu duim ik heel hard dat er woensdagochtend wel wordt gereden. Ik ben rijbewijsloos, en om nu de helft van het land door te gaan fietsen...![]()
Balen Lieser
Van waar naar waar moet je? Woensdag zal de treindienst ook een flinke klap krijgen, want dan mag het zuid-oosten van het land staken.
Shadow0 schreef:Lieser schreef:Onze vakantie gaat niet door. We zouden morgen met de trein naar Berlijn ...
Balen zeg! Lukt het ook niet om tot 1 van de grensplaatsen te komen? Van bv Arnhem, Hengelo, Enschede en Venlo rijden regionale trein naar Duitsland, niet de NS dus volgens mij rijden die, en dan zou je in Duitsland misschien verder kunnen met de gewone IC's?
Misschien is dat haalbaar als je deels met de auto kunt / iemand hebt die je wil brengen?
Fearn schreef:Lijkt me vooral vervelend voor mensen die een essentieel beroep hebben (bv zorg, hulpverleners) die vanwege de staking niet naar het werk kunnen..
Een dagje school kun je wel uitstellen (of thuis werken waar mogelijk)
Ben blij dat ik al thuis benmorgen gewoon op de fiets naar mijn werk.
Lieser schreef:Shadow0 schreef:Balen zeg! Lukt het ook niet om tot 1 van de grensplaatsen te komen? Van bv Arnhem, Hengelo, Enschede en Venlo rijden regionale trein naar Duitsland, niet de NS dus volgens mij rijden die, en dan zou je in Duitsland misschien verder kunnen met de gewone IC's?
Misschien is dat haalbaar als je deels met de auto kunt / iemand hebt die je wil brengen?
Ik moest dan naar Bad Bentheim, dat lukte niet.
Django_Mette schreef:Ha, leuk, ik moet morgen naar Nijmegen, maar ik kan daar niet komen zonder een NS-trein te nemen, terwijl mijn hogeschool wel verplicht om te komen.
Kan ik ze nu een tikkie sturen voor de benzine die ik er nu voor moet aftikken of werkt dat zo niet?