Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Jurken dragen! Inmiddels heb ik niet eens broeken meer, op wat joggingbroeken voor thuis na
musiqolog schreef:Supervixen schreef:Wat goed dat je bent gaan hardlopen, aan welk loopje ga je meedoen?
Hier ook iets in dezelfde richting.
Een paar jaar geleden steeds geroepen dat ik niet verder zou lopen dan een halve marathon.. inmiddels de laatste twee jaar 18 (ultra)marathons gelopen en ik hoop in oktober mijn eerste 75km trailwedstrijd te finishen.
Het heet Bunniks Mooiste en het is waarschijnlijk niet verder dan 5 kilometer over de dorpsgrenzen bekend.
Aan de marathon wil ik voorlopig niet denken. Ik heb nou wel afgeleerd om "nooit" te zeggen, maar dan gaat er wel erg veel tijd in het trainen zitten en ik heb nog andere hobby's ook.
musiqolog schreef:Nou, dit topic is een beetje overleden, maar ik wil graag iedereen melden dat ik met succes aan die loop heb meegedaan. 6 kilometer in 33 minuten, ofwel 11 km/u. Voor een beginner als ik is dat geen kinderachtige tijd, dus ik ben best wel trots!
Supervixen schreef:musiqolog schreef:Nou, dit topic is een beetje overleden, maar ik wil graag iedereen melden dat ik met succes aan die loop heb meegedaan. 6 kilometer in 33 minuten, ofwel 11 km/u. Voor een beginner als ik is dat geen kinderachtige tijd, dus ik ben best wel trots!
Wauw heel erg goed gedaan!
Ga je nu verder met hardlopen of is je motivatie op?