Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Vergeet kampen niet
Wij hebben ons drie jaar geleden ingeschreven en hadden binnen een jaar een nieuwbouwwoning. We wonen 10 minuten van de Veluwe en 20 minuten van Zwolle. Verder heeft kampen alles, inclusief supermarkten die op zondag open zijn
Mjetterd schreef:Amber_anne schreef:Vergeet kampen niet
Wij hebben ons drie jaar geleden ingeschreven en hadden binnen een jaar een nieuwbouwwoning. We wonen 10 minuten van de Veluwe en 20 minuten van Zwolle. Verder heeft kampen alles, inclusief supermarkten die op zondag open zijn
Je woont in Kampen en 10 minuten van de Veluwe? In mijn beleving is dat wel iets verder weg.
Ik woon in gemeente Kampen en ga er denk ik nooit weg, maar mis hier wel natuur. Geen bos o.i.d. in de buurt waar je zo even heen fietst.
Amber_anne schreef:Mjetterd schreef:Amber_anne schreef:Vergeet kampen niet
Je woont in Kampen en 10 minuten van de Veluwe? In mijn beleving is dat wel iets verder weg.
Ik woon in gemeente Kampen en ga er denk ik nooit weg, maar mis hier wel natuur. Geen bos o.i.d. in de buurt waar je zo even heen fietst.
10 minuten met de auto. Wij wonen aan de kant van de n50 en zijn dus in 10 minuten bij de veluwe bij Hattem
Op de fiets kun je vanaf de andere kant van kampen naar het dronterbos fietsen
Een elektrische fiets is hier wel aan te raden maar dat heb ik in deze hele omgeving
midori schreef:Ik heb de baan dus moet nu echt op zoek. Ik zal voor de baan ook regelmatig verder richting het noorden moeten reizen (met openbaar vervoer), dus een snelle verbinding met Zwolle is wel essentieel.. zoek nu dus ook gewoon in Zwolle maar lijkt nog best lastig!
Als mensen nog concrete tips hebben hoor ik het graag
midori schreef:Ik heb de baan dus moet nu echt op zoek. Ik zal voor de baan ook regelmatig verder richting het noorden moeten reizen (met openbaar vervoer), dus een snelle verbinding met Zwolle is wel essentieel.. zoek nu dus ook gewoon in Zwolle maar lijkt nog best lastig!
Als mensen nog concrete tips hebben hoor ik het graag
midori schreef:Welke websites kijken jullie op? Er zijn zo veel verschillende als ik google en je moet voor elke een (betaald) account aanmaken..