Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Ik heb geen potjes, alleen een standaard spaarrekening.
Bij welke banken zitten jullie? Die van mij (asn) werkt volgens mij niet eens met potjes
Wel heb ik een aparte rekening voor mijn werk, waar altijd genoeg op staat om in geval van nood een nieuwe camera of laptop te kunnen kopen.
, we betalen 200 euro per maand aan voorschot, maar aangezien wij sinds juni zonnepanelen hebben en we hebben afgelopen winter veel meer hout gestookt, dus hebben we daar nu een spaarpotje van zo'n 1666 euro.
8nnemiek schreef:Ik heb geen potjes, alleen een standaard spaarrekening.
Bij welke banken zitten jullie? Die van mij (asn) werkt volgens mij niet eens met potjes
Wel heb ik een aparte rekening voor mijn werk, waar altijd genoeg op staat om in geval van nood een nieuwe camera of laptop te kunnen kopen.

Kwam omdat ik al met potjes wilde werken voordat de bank dat mogelijk maakte, werkt voor mij goed. Onder die spaarrekeningen heb ik weer diverse potjes die ik vul, sommige elke maand, sommige met een specifiek doel. Gisteren even bij eentje geteld en daar had ik 15 potjes in 1 spaarrekening. De andere hebben er iets van 5-10.

Tactiek werkt al jaren prima voor me. Goof schreef:Niet. Ik heb 1 goede spaarrekening en als ik een auto wil kopen of wil verbouwen in huis of wat dan ook haal ik het daar vanaf.
Potjes lijken me vooral een enorme administratieve rompslomp.