Hoeveel geven jullie per maand uit aan leven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 17:21

Ik geef mezelf 25 euro kleedgeld per maand, verder is reizen voor mij leven en daar spaar ik dan ook het meest voor. Misschien nog 40 pm aan cadeaus of boeken. Eten met 2 personen gemiddeld 240 per maand de boodschappen zijn helaas wel merkbaar duurder geworden. Kapper heb ik een hekel aan :') eens in het jaar of zelfs langer laat ik het een stuk afknippen

We hebben verschillende rekeningpotjes waarmee we het bijhouden dus kleedgeld, boodschappen, reizen, auto etc. Alleen de echte af en toe dingen zoals bijvoorbeeld boeken of een spelletje of cadeaus dat hou ik niet echt bij omdat ik dus heel weinig losse dingen koop

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 17:38

Ongeveer 100 euro aan boodschappen per week voor 2 personen. Internet/vaste telefoon/televisie 100 euro per maand. Mobiel telefoon 12 en 14 euro per maand.
Kleding, kan heel erg wisselen. Zo heb ik 2 jaar geen kleding gekocht, en het laatste half jaar wel veel en daar een 1000 euro aan uitgegeven. Maar kan goed zijn dat ik dadelijk weer 2 jaar niets koop.
Brandstof, gemiddeld 1,5 tank per maand.
Kapper en beauty dingen doen we niet aan.
Uit eten, doen we nooit, 30 euro per 2 weken voor eten laten bezorgen. Andere uitjes doen we ook nooit.
Vakanties zijn wel prijzig, we huren ieder jaar 4 weken een camper en zijn dan alleen daarvoor al ruim 4000 euro kwijt. Komt diesel en campings/camperplaatsen nog boven op, plus al het andere vertier.

Ons inkomen is met 2 personen zeer fiks, aan de ene kant leven we vrij sober (oude goedkope auto's, geen gadgets, geen uitjes) en letten we wel op uitgaves (boodschappen bijvoorbeeld), maar als er ineens iets op ons pad komt kopen we het wel weer zonder na te denken over de uitgaves.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:25

Heel erg, maar ik heb echt geen idee. Ik gok rond de 1.250 per maand (1 persoon).