Het leed dat een nieuwe gsm (en cover!) heet.. Wie nog zo'n hekel aan?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-22 14:46

Wat ben ik toch een idioot!
Ik haal net het pakje uit de brievenbus, blijkt dat ik een camera-protector besteld heb ipv een beschermingsglas :')

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 15:36

LWDaisy schreef:
Ik haal net het pakje uit de brievenbus, blijkt dat ik een camera-protector besteld heb ipv een beschermingsglas :')

Zijn je camera's in ieder geval alvast beschermt.
Ach een extra dagje voor beschermingsglas kan er nog wel bij toch.

Overigens is het best herkenbaar dat je eerst je glas wil beschermen voor je je telefoon in gebruik neemt.
Ik heb al 6 beschermingsglazen versleten en mijn gewone scherm doet het nog gewoon.
Ik ben zelfs een keer over mijn telefoon heen gefietst. -O- Gelukkig deed hij het daarna nog. (alleen een nieuw glasprotector erop hoeven doen)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 16:13

Ooooh TS... ja! Ik herken dit zo :+
Toen op ons werk werd aangekondigd dat we van oude nokias naar iPhone gingen was ik de enige die niet stond te juichen en als mijn telefoon aan zijn eindje kwam begon mijn man hem altijd te bedreigen :D

"Zullen we een nieuwe kopen?"
"Ehm nee..."
"Oke, je mag kiezen. Of we kopen een nieuwe. Of ik gooi deze uit het raam en we kopen dan een nieuwe" :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-22 16:18

Sabbientje schreef:
LWDaisy schreef:

Zijn je camera's in ieder geval alvast beschermt.
Ach een extra dagje voor beschermingsglas kan er nog wel bij toch.

Overigens is het best herkenbaar dat je eerst je glas wil beschermen voor je je telefoon in gebruik neemt.
Ik heb al 6 beschermingsglazen versleten en mijn gewone scherm doet het nog gewoon.
Ik ben zelfs een keer over mijn telefoon heen gefietst. -O- Gelukkig deed hij het daarna nog. (alleen een nieuw glasprotector erop hoeven doen)

Mijn A3 heeft het enkel en alleen zo lang uitgehouden omdat er altijd een cover op de achterkant zit en een extra glas op de voorkant. Meestal laat ik hem binnen de 24u minstens 1x vallen zodra er een nieuw glas op zit, dus ik ben die dingen altijd heel dankbaar :')

Over fietsen heb ik nog niet meegemaakt :') Wat ik wel altijd doe, hoewel ik beter weet, is mijn gsm "even" neerleggen als ik een hoef uitkrab omdat die dan in de weg zit in mijn broekzak. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat er een paard op ging staan - maar het zit er gewoon aan te komen :j

Ik denk dat ik de nieuwe straks maar in gebruik neem, mijn vriend staat te stuiteren van enthousiasme. Het zal vast goed gaan, 1 dag zonder extra glas, niet? Hahaha...

Lindor92

Re: Het leed dat een nieuwe gsm (en cover!) heet.. Wie nog zo'n hekel aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 16:39

Haha heel herkenbaar. Vorige week de s22 binnen gekregen. Hoesjes zouden op dezelfde dag binnen komen. Nou mooi niet. Die kwamen 2 dagen later binnen :( heb de telefoon 1 dag kunnen laten liggen. Daarna toch maar in gebruik genomen :+

Alles overzetten en instellen is inderdaad even een klusje.

Cover die je nu hebt, had ik voor mijn vorige telefoon haha :p

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-22 07:18

Nou, ik heb de switch gemaakt haha.
Ook al komt het extra glas pas vandaag aan :+

Overzetten ging vrij vlot, hier en daar had ik een wachtwoord nodig. Vandaag me nog even opnieuw met de kaartlezers aanmelden bij de banken, en dan is alles wel overgezet geloof ik.

En nu allemaal heel hard bidden dat hij vandaag niet valt _/-\o_

De nieuwe camera is life! Ik voelde me eerder deze week een holbewoner, mijn 16jarig nichtje en haar vriendinnetje lachten mijn oude telefoon uit - die had maar 1 camera, en dat vriendinnetje zei "oh heb jij maar 1 kookvuur?" :')

Gemaakt met de nieuwe camera, de instellingen staan nog allemaal heel basic, en de kwaliteit zal door het uploaden ook wel achteruit gaan:
Afbeelding