Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Hi Germie,
Zijn dit dezelfde buren als van de hond? En is die schade al geregeld?
Anders zou dit idd een mooie aflevering van de Rijdende rechter kunnen worden. Maar dan wel Frank Visser, niet John Reid.
Verder zou ik contact met je rechtsbijstand opnemen, maar omdat je al in een zaak zit, weet ik niet of ze deze erbij pakken. Maar informeren kan altijd. Contact met Kadaster zelf kan idd ook, maar dan ben je veel geld kwijt en ik begrijp uit je andere topics dat je liever voor vakantie spaart dan het aan wat anders uitgeeft. Dus wie weer vergoed je verzekering alles?
Gitana schreef:Als je nog wil verhuizen ts lijkt het me wel handig om alles goed (en correct) op papier te hebben staan en er niet zomaar akkoord mee te gaan. Weet niet of het aan de orde kan zijn over een tijdje maar die paar m2 scheelt wel geld. Plus dat er een betonnen schuur in je voortuin staat, lijkt me niet echt aantrekkelijk, maar ik weet niet hoe het eruit ziet natuurlijk..
germie schreef:mavantos schreef:
Hou er wel rekening mee dat die luchtfoto's niet altijd correct zijn tov de kadastrale kaart. Ze verspringen altijd! Zeer onbetrouwbaar voor een afwijking van maar 10cm.
Mijn huis staat op de erfgrens, maar via die luchtfoto zou die er ruimschoots overheen gaan...
Als de foto zou kloppen, dan staat de opbouw van mijn buren dus voor zeker wel 30 cm op mijn dak.
Ik weet wel dat ze vermoedelijk tot op de erfgrens het neergezet hebben en dat het daklood op mijn dak ligt, en dat de CV-pijp boven mijn dak steekt (dat is heel duidelijk), maar op deze luchtfoto zou het dus om echt een heel groot gedeelte gaan. Ook zou de aanbouw niet 10, maar wel 20 cm op mijn grond staan.
En aan de andere kant zou dan het schuurtje van de buren al sinds de bouw in 1973 deels op mijn grond staan voor een 10 cm.