Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Maar wat stond erop? Konden ze ook wel echt in de vaatwasser? Ik doe dat nooit met bakpannen en wokpannen, maar zie het er ook nooit bij staan.
leeslampje schreef:superpony schreef:Maar wat stond erop? Konden ze ook wel echt in de vaatwasser? Ik doe dat nooit met bakpannen en wokpannen, maar zie het er ook nooit bij staan.
Weet niet of dit een reactie op mijn post is? Maar ja: mijn BK koekenpannen kunnen in de vaatwasser volgens de website en het etiket op de pan. Anders zou ik ze er niet in doen (en zou ik ze ook niet gekocht hebben).
boris_rakker schreef:BK q-linair Master Glas ook een echte kwaliteitsset aangeschaft toen we vorig het de keuken verbouwden en inductie plat kregen.
Deze pannen hebben een liter aanduiding aan de binnenkant. De handvaten blijven koel. Door het glas kun je goed zien of iets kookt. Ze hebben een schenktuit. En door de speciale rand kun je de deksels vastzetten zodat je kunt afgieten. Ook kan daarmee de deksel schuin op de pan worden gezet zonder dat het onstabiel wordt.
Precies wat ik allemaal zocht
Koekenpannen/wok haal ik ergens in de aanbieding. De lag wordt na een jaar bijna dagelijks gebruik toch echt wel slecht en dan haal ik liever een nieuwe. Misschien ooit nog investeren in een lecreuset maar vind gewoon in de vaatwasser zetten ook wel prettig.
Mindim schreef:Ik heb Le Creuset pannen, fantastisch!
BK is het voormalig familiebedrijf (leuk om te lezen dat zo veel mensen dat nog gebruiken!), ik heb er de kookpannen van, maar ik neem de volgende keer een ander merk