Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daan13 schreef:Wel interessant om te lezen.
Mensen met wilde fantasieën maar ook vrouwen die een prettige eerste ervaring willen meemaken.
https://www.linda.nl/persoonlijk/relati ... aagd-zijn/
Schuur_ schreef:Maar als je een mannelijke sekswerker inhuurt en hij stinkt, is onverzorgd of niet beleefd kan je naar het kantoor bellen.
Bambi1995 schreef:Ik heb een keer in een interview begrepen dat het maar zelden gebeurt dat een gigolo zijn ding op een klant niet zou kunnen doen. Die keren dat het wel voor zou komen dan geeft hij dat eerlijk aan door er over te praten.
Memories schreef:Als sekswerker met mannelijke geslachtsorganen zijn er ook genoeg trucjes te bedenken om de boel werkend te krijgen en houden. Plus dat een groot deel van de sekservaring als vrouw met een gigolo ook wel zal bestaan uit andere dingen dan puur penetratie met zijn geslachtsdeel.
capopjekop schreef:Het kan toch zijn dat een partner ziek is en geen behoefte meer heeft aan sex. Maar dat de gezonde partner nog wel behoeftes heeft. Dan zou een gigolo een goede oplossing zijn. Dan weet je dat het puur lichamelijk is.
janderegelaa schreef:capopjekop schreef:Het kan toch zijn dat een partner ziek is en geen behoefte meer heeft aan sex. Maar dat de gezonde partner nog wel behoeftes heeft. Dan zou een gigolo een goede oplossing zijn. Dan weet je dat het puur lichamelijk is.
Als mijn partner ziek zou zijn en geen behoefte meer heeft dan ga ik het niet ergens anders zoeken. In voor-en tegenspoed he…
janderegelaa schreef:capopjekop schreef:Het kan toch zijn dat een partner ziek is en geen behoefte meer heeft aan sex. Maar dat de gezonde partner nog wel behoeftes heeft. Dan zou een gigolo een goede oplossing zijn. Dan weet je dat het puur lichamelijk is.
Als mijn partner ziek zou zijn of een been kwijt zou raken ofzo en geen behoefte meer heeft dan ga ik het niet ergens anders zoeken. In voor-en tegenspoed he…