Wat te geven bij tweede huwelijk..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:10

Mijn zus wilde geld -O- zo stom. Beiden 57 plus en tweede huwelijk. Net verhuisd maar ze wilden absoluut niks voor hun huis of terras hebben

Uiteindelijk daarvan een beetje van gegeven in een enveloppe en van de rest besloten daar iets voor te kopen voor na de trouwerij. Een heel goede fles rose champagne gekocht rechtstreeks bij de maker met mooie glazen daarvoor en wat hapjes voor daarbij (allemaal op basis van wat de man zelf en zijn dorpsgenoten produceerde, oa champagnegelei, honingmosterd van zijn eigen bijen, kaas van zijn buurman, aardbei merengues, worst nz) een mandje en een leuke kaart. Ik heb zo ongeveer het miniwinkeltje bij de champagneboer leeggekocht :+ als dank voor mezelf toen placemats gratis gekregen en de kaart voor mijn zus.

Alles beetje feestelijk ingepakt. Ik weet dat ze daar erg van genoten hebben. :j
Laatst bijgewerkt door karuna op 03-07-22 15:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Gnome

Re: Wat te geven bij tweede huwelijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:15

Wij kregen de volgende ochtend een ontbijt aan de deur bezorgd. Heerlijk om even in de watten gelegd te worden als je de dag ervoor een lange dag hebt gehad.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 15:23

Dank voor alle reacties ! Ik snap de mindere ook wel . We gaan voor de neon lamp. Ze hebben zelf een soort privé café en dat past perfect !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 15:24

Goed zo en veel plezier op het feest!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 15:31

Dank!