Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Met een mes en ducktape...
In handzame stukjes snijden.
Onderdelen bij elkaar leggen en netjes aan elkaar tapen.
Nadeel is dat het geen erg duurzame oplossing is.
Femke_Tweety schreef:Precies vanwege dat vermaak op de camping heb ik een paar jaar terug de filmpjes tot in den treuren bestudeerd, en het daarna thuis keer op keer geoefend tot het vloeiend ging.
Blijft leuk, middelbare vrouw alleen op een camping, die alle spullen uit de tent in de auto legt.
Langzaamaan zie je om je heen steeds meer mensen aan hun tafel gaan zitten met iets te drinken en goed uitzicht.
Blijft erg leuk dat als je dan daadwerkelijk de tent wil inpakken, hét moment suprême, dat dat vervolgens in ongeveer 40 seconden gaat.
Al het publiek bekeken door de bekekene.
En lol is aan mijn zijde dan op zo'n moment.
(Ben ik nu echt héél slecht?Ja hè...
![]()
)
_Jody_ schreef:Blij dat ik jullie zo vermaak met mijn topic, maar ben nog niet veel verder nu
Ben nu wel zover dat ik 2 kleine cirkels bovenop krijg en 1 grootte onderop. Volgens de beschrijving moet het dan ik elkaar draaien. De 2 kleine krijg ik indd netjes in elkaar geschoven, maar de onderste cirkel blijft groot, hoe krijg ik die nou weer kleiner?
anca schreef:Femke_Tweety schreef:Met een mes en ducktape...
In handzame stukjes snijden.
Onderdelen bij elkaar leggen en netjes aan elkaar tapen.
Nadeel is dat het geen erg duurzame oplossing is.Femke_Tweety schreef:Precies vanwege dat vermaak op de camping heb ik een paar jaar terug de filmpjes tot in den treuren bestudeerd, en het daarna thuis keer op keer geoefend tot het vloeiend ging.
Blijft leuk, middelbare vrouw alleen op een camping, die alle spullen uit de tent in de auto legt.
Langzaamaan zie je om je heen steeds meer mensen aan hun tafel gaan zitten met iets te drinken en goed uitzicht.
Blijft erg leuk dat als je dan daadwerkelijk de tent wil inpakken, hét moment suprême, dat dat vervolgens in ongeveer 40 seconden gaat.
Al het publiek bekeken door de bekekene.
En lol is aan mijn zijde dan op zo'n moment.
(Ben ik nu echt héél slecht?Ja hè...
![]()
)
Dit is wel erg tegenstrijdig met elkaar dus ik denk dat de laatste niet klopt
_Jody_ schreef:Blij dat ik jullie zo vermaak met mijn topic, maar ben nog niet veel verder nu
Ben nu wel zover dat ik 2 kleine cirkels bovenop krijg en 1 grootte onderop. Volgens de beschrijving moet het dan ik elkaar draaien. De 2 kleine krijg ik indd netjes in elkaar geschoven, maar de onderste cirkel blijft groot, hoe krijg ik die nou weer kleiner?
_Jody_ schreef:Die van mij is indd een 2 persoons, had ik helaas niet gezien bij aankoop
Vouw hem op zoals deze man doet, alleen bij mij krijg ik die onderste ring dus niet kleiner gedraaid zoals hij doet![]()
https://www.youtube.com/watch?v=XbOkWJC_oxM