Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Dat laatste ben ik echt niet met je eens. Ik rijd nu een Hyundai Kona hybrid en deze rijdt echt veel zuiniger dan een benzine-auto uit dezelfde klasse die ik hiervoor had.
Het voordeel om niet te hoeven opladen is voor mij juist doorslaggevend geweest. Ik vond het echt een gedoe met een Tesla. Waardeloos, sta je op Tweede Kerstdag ‘s avonds nog 20 minuten te laden omdat je anders niet meer thuis komt.
Dee_Es schreef:Als je de Auris gaat bekijken kan je ook naar de Yaris kijken. Ik weet niet hoe het met de nieuwste modellen zit maar voorheen paste een volwassene makkelijker achterin de Yaris dan in de Auris ook al zou je dat niet denken.
Luxorvalkje schreef:Goede tip ikke! Volvo hoor ik over het algemeen goede verhalen over. BMW schijnt nogal wat te kosten in onderhoud. Het lastige aan die zoekmachines is dat ze geen onderscheid maken in de categorie benzine / elektrisch. Dat is een grote vergaarbak van alles dat een hulpje heeft. Dus van een kleine elektromotor die oplaadt door remmen en dan een duwtje in de rug geeft tot complete hybride met benzine en een stekker. Het zou fijn zijn al slimme koppen daar iets voor zouden verzinnen.