Kost war meer maar is goed voor vele jaren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cookies schreef:Ik vind die met al die kleuren echt superleuk.
Edit: 143 euroik ben iets minder enthousiast.
primera schreef:Ik heb deze, de doe het zelf versie besteld met mijn hond erop, nouja het ras dan.
Was een pokkewerk om te maken maar goed dan heb je wel iets.
Maar vooralsnog komen er vliegen/wespen en muggen door. Wel minder dan zonder, dat wel.
[ [url=m/UcYpfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jZD9rE.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Hier zo'n magneethor gehad, maar die bleef niet heel met de honden hier. Misschien als de deur op een plek had gezeten waar ze gewoon rechtdoor konden lopen, maar hier scheurde hij gewoon ipv de magneten open. Stof was te kwetsbaar en die liet dus eerder los als de magneten of zijkanten binnen een paar weken.
MyWishMax schreef:Ik ben heel blij met mijn hor lamellen juist, vind ik fijner als die slierten. Zou er alleen ook nog 1 voor de schuifpui moeten, maar dan kanndie maar een klein stukje open of ik moet er meerdere naast elkaar. Nog niet gedaan dus, dus op hele mooie dagen werkt geen enkel hordan staat 3 meter verder de schuifpui wijd open
8nnemiek schreef:Dan moet het wel redelijk hard waaien, dan gebeurt dat hier ook wel eens inderdaad. Niet bij de achterdeur, die ligt wat beschut, maar bij onze voordeur wel. Maar dat heb je met de meeste vliegengordijnen wel als het flink waait.