Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Hangt er in de betreffende straat bij iemand een camera bij de deur? Misschien dat daar nog wat zinnigs op staat wat je kunt aanleveren.
Zebrastreep schreef:Shenavallie schreef:Hangt er in de betreffende straat bij iemand een camera bij de deur? Misschien dat daar nog wat zinnigs op staat wat je kunt aanleveren.
Er zit een supermarkt om de hoek de auto kwam van de parkeerplaats. Al blijft het best lastig te zijn om dat in handen te krijgen. Maar ik ga er zeker even langs.
Winged schreef:Allereerst: beterschap
Verder: Jeetje wat een narigheid. Hoorde inderdaad ook al dat er vrijdag op de Javastraat een auto met een duits kenteken had gereden. Gaat toch ook al het één en ander door je hoofd. Neem sowieso contact op met slachtofferhulp om het een en ander door te spreken. En een melding naar de politie kan altijd nog een keer extra. Anders even op kantoor langsgaan.
Winged schreef:Begin nu wel nieuwsgierig te worden welke wijk het is (mag ook via pb).
Politie moet simpelweg de melding oppakken en actie ondernemen. In principe is dit gewoon een poging tot... en daarvoor kunnen ze gewoon berecht worden.
F_Orumster schreef:Ik ben daar inderdaad ook nieuwsgierig naar. Ik fietste dit weekend ook elke avond alleen naar huis en waande me heel veilig de eerste twee avonden. Gisteravond toch wel wat meer mijn omgeving in de gaten gehouden.
secricible schreef:Wat heftig zeg TS jeetje…. Hebben ze aangegeven waarom er geen aangifte gedaan kan worden? Dit klinkt toch behoorlijk ernstig…
Palmboom95 schreef:secricible schreef:Wat heftig zeg TS jeetje…. Hebben ze aangegeven waarom er geen aangifte gedaan kan worden? Dit klinkt toch behoorlijk ernstig…
Dat gebeurt helaas vaker. Mijn achterneefje is een tijd geleden slachtoffer geworden van zinloos geweld (in elkaar geslagen met heftig letsel) en hij kon ook pas na een week of twee terecht voor aangifte..).
senna21 schreef:Het is misschien raadzaam om foto's te maken van jullie letsel.
Hebben jullie getuigen? Dit maakt wel verschil voor de mogelijkheden m.b.t aangifte.
Sterkte.
Winged schreef:Allereerst: beterschap
Verder: Jeetje wat een narigheid. Hoorde inderdaad ook al dat er vrijdag op de Javastraat een auto met een duits kenteken had gereden. Gaat toch ook al het één en ander door je hoofd. Neem sowieso contact op met slachtofferhulp om het een en ander door te spreken. En een melding naar de politie kan altijd nog een keer extra. Anders even op kantoor langsgaan.
Zebrastreep schreef:Daar zit ik ook nog wel een beetje mee dat ze denken dat we hadden gedronken , maar beide zo nuchter als wat. Ik zit aan de medicatie dus ik mocht ook niet drinken al kan ik dat natuurlijk wel aantonen.
F_Orumster schreef:De sfeer rondom de Doevenkamp was inderdaad gespannen. Eigenlijk vooral de afsluitingen van de toegang naar de Doevenkamp. Toen ik daar was rukte de politie twee keer uit met sirene, stonden er ook 2 auto's sowieso al, en de politie te paard zag ik in een flink hoog draftempo ergens op afgaan.
Bij het weglopen stootte ik per ongeluk een meisje haar bier uit haar hand (ze droeg haar hand dan ook wel wijd naast haar) en ik werd gelijk verrot gescholden, ze zag er zo woedend uit. Als ze nou aardig was geweest had ik haar nog wel een drankje willen betalen maar ik liep maar snel door.
Zebrastreep, dat waardeer ik. Ik hoop dat je niet te lang ongemakkelijk voelt in je straten. Das zo belangrijk.
saskiaojan schreef:[ [url=m/EvCIjw.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zag vandaag dit op fb, is dit hetzelfde als waar jij het ook over hebt? Of weer wat anders?