Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:Wow, wat een bizarre reacties.
Dan moet je maar niet aan een openbare straat wonen????
Echt?!
Geef jullie adressen maar, zal ik aan mn broer vragen of hij met zijn werkbus het hele weekend voor jullie deur kan gaan staan.
Ben benieuwd of jullie dan ook nog "relaxed" zijn.

. Als hij die ruimte niet heeft, is het echter wel gewoon zijn goed recht en toch een klein beetje een kwestie van een huis zonder parkeerplek voor het raam uitkiezen vind ik
Menino schreef:Onali schreef:Wow, wat een bizarre reacties.
Dan moet je maar niet aan een openbare straat wonen????
Echt?!
Geef jullie adressen maar, zal ik aan mn broer vragen of hij met zijn werkbus het hele weekend voor jullie deur kan gaan staan.
Ben benieuwd of jullie dan ook nog "relaxed" zijn.
Geen idee of dat op mij sloeg. Maar ik woon in een traditionele arbeiderswijk met te weinig parkeerplekken en 70% aan busjes van loodgieters, aannemers, stratenmakers etc. Waar de andere 30% vervolgens over klaagt, terwijl dit echt te voorzien was
Als er ergens anders ruimte is houd ik er rekening mee. Voor mijn dementerende buurvrouw van 94 zonder tuin houd ik er rekening mee. Maar verder ga ik geen gekke toeren uithalen.
However, het is altijd bespreekbaar natuurlijk. Wie weet zet hij hem er nu ook wel daar neer om een buurvrouw te sparen. Eigen auto daar neerzetten vind ik ook niet kinderachtig. En als deze persoon de ruimte heeft en hem ook ergens anders kan parkeren zal dat vast en hopelijk geen probleem zijn. Als hij die ruimte niet heeft, is het echter wel gewoon zijn goed recht en toch een klein beetje een kwestie van een huis zonder parkeerplek voor het raam uitkiezen vind ik
mrie schreef:tja overbevolking... dan krijg je dit soort dingen. Concureren om de ruimte en het uitzicht. We kunnen dan met z'n allen vreselijk hatelijk doen.
absque_dubio schreef:Ik snap het probleem niet zo goed. Jij hebt de plek niet nodig. Een ander wel. Wat maakt het dan uit of het een auto of bedrijfsbusje is? Als jij een oprit hebt waar je auto kan staan, heb jij dus geen last van het feit dat er gebruik wordt gemaakt van de openbare parkeerplek voor je huis. Je weet toch dat zoiets kan met een openbare parkeerplek. Je hebt de auto’s niet voor het kiezen. Gelukkig maar.

poes schreef:Dit is precies de reden dat ik niet in een wijk wil wonen. Al dat gezever over parkeren. Wij wonen in een rijtjeshuis en ik mag elke dag 10 minuten zoeken naar parking en evenveel minuten naar huis stappen. Zou wat zijn als ik ook nog eens commentaar heb over een camionette voor de deur
Ik zie het probleem echt niet…

Relaxed schreef:_San87_ schreef:Oh ik snap je ergernis heel goed... Bedrijfsbussen zijn zo groot en lomp, daar zou ik ook niet t hele weekend tegenaan willen kijken, het zou ook niet nodig moeten zijn.
Ik zou het even met je gemeente opnemen. Meestal zijn er regels qua formaat dat toegestaan is in een woonwijk.
Deze bus is ook echt groot, het is geen gewoon bedrijfsbusje, maar wel iets van 6-7 meter lang en 2-2.5 meter hoog ofzo?
ikke, zelf de auto er neer zetten kan ik doen, maar a) daar heb ik vandaag niet aan gedacht en b) dat voelt dan toch een beetje kinderachtig ofzoIk heb gewoon een eigen oprit en dan doe ik hetzelfde als de bestuurder van de bus
absque_dubio schreef:Ik snap het probleem niet zo goed. Jij hebt de plek niet nodig. Een ander wel. Wat maakt het dan uit of het een auto of bedrijfsbusje is? Als jij een oprit hebt waar je auto kan staan, heb jij dus geen last van het feit dat er gebruik wordt gemaakt van de openbare parkeerplek voor je huis. Je weet toch dat zoiets kan met een openbare parkeerplek. Je hebt de auto’s niet voor het kiezen. Gelukkig maar.

) 
Cer schreef:Precies dat MWM.. en er zijn straten zonder tuin, dus dan staat de bus op een meter van je raam eventueel![]()
Ik zou dat persoonlijk nogal irritant vinden...
Maar goed, een huis met een oprit heeft wat meer ruimte voor de deur...
Cer schreef:Precies dat MWM.. en er zijn straten zonder tuin, dus dan staat de bus op een meter van je raam eventueel![]()
Ik zou dat persoonlijk nogal irritant vinden...
Maar goed, een huis met een oprit heeft wat meer ruimte voor de deur...