Geld issue wat zouden jullie doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:04

Maanlicht schreef:
Je hebt haar toch al het concertkaartje cadeau gedaan? Dus dan hoef je toch niets meer te geven?

Dit was ook mijn gedachte.

Lughnassadh

Re: Geld issue wat zouden jullie doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:08

En de mijn ook!

Tiggs

Re: Geld issue wat zouden jullie doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:52

Waarom zou je nog meer cadeaus geven? Concertkaartje was denk ik prijzig genoeg? Waarom denk je dan dat je nog eens tien euro moet geven voor de laptop?

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 21:59

Maar gaat het dan om een gezamenlijk cadeau met de dansgroep én nog een tientje voor de laptop? Sowieso zetten een paar tientjes toch geen zoden aan de dijk voor een laptop van een paar honderd euro?

Ik vind het eigenlijk best schaamteloos dat ze na het concert nog om een extra cadeau vraagt. Als je echt nog iets erbij wil geven zou ik of het gezamenlijke cadeau doen, of bijdrage aan de laptop. Maar zeker niet beide. Ze heeft immers al haar cadeau van jou gehad.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 22:05

MariskaDream schreef:
Ir111 schreef:
Ik zou zeker geen nieuw kadootje kopen. Heeft ze al gehad tenslotte. Heb je misschien een leuke foto oid tijdens het concert gemaakt die je als herinnering kunt geven (bv als kaart waarop je schrijft hoe leuk het vond met haar en op naar t volgende verjaarsconcert)? Zoiets zou ik doen denk ik.

oh wat een leuk idee! bedankt!

Maak er een muismat van :j Mensen genoeg die voor hun laptop nog een externe muis gebruiken haha.

MariskaDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-22 12:27

Blue_flower schreef:
TS; heeft vriendin rechtstreeks aan jou gevraagd om bijdrage laptop of in een grotere groep?

kin grotere groep!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 15:54

MariskaDream schreef:
Blue_flower schreef:
TS; heeft vriendin rechtstreeks aan jou gevraagd om bijdrage laptop of in een grotere groep?

kin grotere groep!

Dan hoef je je dus niet aangesproken te voelen. Jij hebt al een cadeau gegeven en dat zou meer dan voldoende moeten zijn. :D