Ik heb op dit moment een boxspring van Jysk. Deze raad ik dan ook af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:_Mars schreef:Wij zijn naar Swiss sense Outlet gegaan (uiteindelijk wel met een nieuw model thuisgekomen) Maar dat is misschien ook een goede tip! Daar staan bedden die fout zijn geleverd of een milde beschadiging hebben op het frame maar wel goede kwaliteit. Ik ben toen ook erg vriendelijk geholpen en heeft de medewerkster goed meegekeken naar mijn wensen én advies gegeven op de manier waarop ik slaap (zij/buikligger). Erg blij met onze keuze.
Zijn er meerdere Outlets in Nederland?
Ik heb al wel door dat Emma en Ikea niks worden, aangezien die geen 210cm leveren.
_Mars schreef:Oei, dat zou ik niet weten. Wij waren naar die in Rotterdam.
Over die 210cm lengte, Ook bij Swiss sense tip van de eeuw. Wij hebben kussens van 40 x 60 ipv 60 x 60. Heb je ook meer ruimte bij de voeten eind en kussens zijn perfect. Dus dan zou misschien 200cm nog kunnen? Tenzij je echt heel lang bent natuurlijk. Maar dat is misschien nog een goede tip!
superpony schreef:Wij hebben een paar jaar geleden een nieuw bed gekocht en overal gekeken en proef gelegen. Het is echt ook belangrijk om de goede combi matras/bedbodem te kiezen. Een goed matras dat in de winkel fijn ligt, kan echt anders liggen als je een andere bodem eronder hebt.
Wij hebben 160X200m en dat was na meer dan 20jr op 140X200 al een groot bed, maar wij zijn ook niet groot.
De matrassen zijn dik en we hebben toppers, die komen eigenlijk net tegen of op de ombouw. Ik zou als ik wil een topper van 210 neer kunnen leggen.
topsylover schreef:Wij hebben ook een bed van de Swiss Sense gehaald, en zijn er nog steeds dol op!
Ik denk dat je budget net te klein is om een afwijkende maat te kunnen vinden.
Wij wilden eerst ook een bed met opbergruimte, maar dat hebben ze ons afgeraden, omdat je onderste box dan nauwelijks plek heeft voor de veren. Daarmee kunnen ze dus ook minder steun geven. Uiteindelijk zijn we voor een normale boxspring gegaan met een voetenbank in dezelfde stof erbij.
Wij waren 2400 euro kwijt in de aanbieding voor een 180x220.
_Mars schreef:Bij ons was de 210 ook standaard (Swiss sense) En ik ben het eens met topsylover, dat je budget misschien wat laag is. Wij waren ook 2400 kwijt voor onze boxspring (bed was 1700 in de winter actie) omdat we echt alles nieuw hebben gekocht, van kussens tot topper, nieuwe dekbedden. Wel echt de beste keuze ooit, beide nog nooit zo goed geslapen. Dus als je net wat omhoog kan met je budget dan zou ik dat aanraden, ik weet natuurlijk niet je geld situatie.