Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Nu snap ik ook dat mensen opeens allemaal een paraplu of poncho hebben..........Ik denk daar echt niet aan. Nog erger; ik bezit ze niet eens
Paracetamol zou ik ook niet aan denken. Heb wel afgepast medicatie bij me die ik op een bepaalde tijd moet nemen, maar slok water en weg.
Water heb ik wel echt altijd bij me.
Sleutels enzo. Ik neem alleen autosleutel mee en rest blijft in de auto. Pasjes zitten in mn telefoon en dat is het.
Vest, jas of trui knoop ik om mn middel als het te warm wordt.
Voorheen gingen we wel met een rolstoel op pad en gooide ik wel mn flesje water bij mn broer in zijn rugzak die aan de stoel hing en hadden we handdoeken voor hem. En hij had wel een poncho zodat zijn rolstoel niet nat zou worden. Maar verder ook niks.
Albertina71 schreef:Citaat:Winkelwagen![]()
Ze bedoelt waarschijnlijk een boodschappentrolley.
Dat kun je gerust meenemen voor spullen.
Als je met kids gaat dan heb je vaak een buggy bij ideaal
Zoiets https://www.lidl.nl/p/topmove-boodschap ... VsQAvD_BwE
Bij mijn schoonzus in het gezin noemen ze dat 'de kliko'![]()
Het ding is lelijk, maar superhandig zodra er geen buggy's meer meegaan. Niemand wil ermee lopen, maar ze zijn wel blij met het eten en drinken dat zich in 'de kliko' bevindt. En ze stoppen ook graag hun jassen erin![]()
En aangezien niemand ermee wil lopen, kun je hem ook gerust tussen de buggy's neerzetten bij de attractie en na de rit weer ophalen.
Amber_anne schreef:Paracetamol! Helemaal in Duitsland waar je dat schijnbaar niet in de supermarkt/tankstation etc kan kopen en waar ze het ook niet uitgeven bij de EHBO in het park
poes schreef:Amber_anne schreef:Paracetamol! Helemaal in Duitsland waar je dat schijnbaar niet in de supermarkt/tankstation etc kan kopen en waar ze het ook niet uitgeven bij de EHBO in het park
België idem
Dagahra schreef:Ik neem altijd mijn zusje mee. Zodat we via de gehandicapteningang, de attracties in kunnen.
En aan haar rolstoel hangen we altijd rugzak met flesjes drinken en genoeg broodjes.
En als het frisser is, gaat er ook nog een fleecekleed voor haar mee.
Ghostattack schreef:Uh.. niksTelefoon, pinpas en autosleutels is het enige wat ik bij heb. Ik heb geen zin om de hele dag met een tas te zeulen en bij elke attractie je tas ergens neer te leggen of zelfs mee moeten nemen. Nee lekker een vestje met ritszakken zodat je niks kwijt raakt en dat is het
Eten en drinken is daar te vinden, wellicht prijzig maar dat hoort er bij bij zo'n dagje vind ik