Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrit13 schreef:Wij zijn in 2010 uit Friesland (beide geboren en getogen Friezen) naar een dorp tussen Arnhem, Zutpen en Apeldoorn verhuisd. Ik had heel erg moeite hiermee, mijn familie en vrienden en Friesland achterlatend. Ging ook in het begin heel vaak terug, dat was achteraf niet slim. Maar we zijn hier nu prima gesetteld, door de hobby’s ook hier mensen leren kennen en kan me voorstellen dat het met kinderen nog sneller gaat. Je moet er wel voor open staan.
En ja en huis is weer zo verkocht, maar een nieuw huis is niet zo maar gevonden. Dus dat vind ik iets te simpel gedacht
Boras schreef:Persoonlijk vind ik de natuur iets zuidelijker, in Het Rijk van Nijmegen, een stuk mooier. Een gevarieerder, groener en glooiender landschap. Zeker met paarden.
Daks schreef:Wij zijn afgelopen september 2,5 uur rijden verderop gaan wonen. En eerlijk momenteel vind ik het moeilijk.
Ik heb verschillende werkplekken met continue verschillende collega's. Mijn paarden staan aan huis en kinderen heb ik niet.
Mijn sociale leven is nu echt op een dieptepunt en moet echt even uit het dalletje klimmen. Dit komt wel weer maar heeft wel tijd nodig
Daks schreef:Wij zijn afgelopen september 2,5 uur rijden verderop gaan wonen. En eerlijk momenteel vind ik het moeilijk.
Ik heb verschillende werkplekken met continue verschillende collega's. Mijn paarden staan aan huis en kinderen heb ik niet.
Mijn sociale leven is nu echt op een dieptepunt en moet echt even uit het dalletje klimmen. Dit komt wel weer maar heeft wel tijd nodig
kamsel schreef:Ik zie eigenlijk maar 1 optie in die regio, ben benieuwd of die het is.
Is ook de regio waar ik zit. moet zeggen dat wij top buren hebben, maar verder niet heel veel contact in ‘ons’ dorp. Mis dat ook niet.
Vind alleen de kleigrond erg onhandig met de paarden en de uitrijmogelijkheden niet bijzonder.
denice schreef:kamsel schreef:Ik zie eigenlijk maar 1 optie in die regio, ben benieuwd of die het is.
Is ook de regio waar ik zit. moet zeggen dat wij top buren hebben, maar verder niet heel veel contact in ‘ons’ dorp. Mis dat ook niet.
Vind alleen de kleigrond erg onhandig met de paarden en de uitrijmogelijkheden niet bijzonder.
Het is een woning in Gendt. (Niet allemaal tegelijk Funda openen)
Onze kids zijn net 5 en 3, dus wel echt klein nog. Ik heb wel pony's, maar geen rijpaarden. Ik men wat voor de lol maar vind het vooral heel leuk om soms een veulen te fokken (Welsh b) en gewoon lekker de boerin uit te hangen. Beetje tuinieren, poep scheppen enz.
Ik vind jullie reacties erg fijn! Bezichtiging staat gepland, ik vind het erg spannend wel en ook met deze markt is het lastig inschatten of je kans gaat maken. Ik weet ook weinig van de woningmarkt daar, als het wat is schakelen we een aankoopmakelaar in.