Ingrid_92 schreef:Het zou wel erg hopeloos zijn om hier een man voor aan te schaffen haha, dus dat doe ik mooi niet (in ieder geval niet om deze reden).
Wegens persoonlijke omstandigheden voel ik me genoodzaakt in de regio te blijven waar ik nu woon, dat maakt het natuurlijk ook wel lastiger, maar voor mij is een andere regio/provincie geen optie.
Huurprijzen zijn inderdaad ook enorm hoog.
En ja, ik ben 30 en woon dus nog thuis. Heb ergens nog het geluk dat we een groot huis hebben en mijn vader met pensioen is gegaan, waardoor we zijn voormalige kantoor (hij had een bedrijf aan huis) hebben kunnen verbouwen naar een kleine woonruimte waar ik in kan bivakeren (en dus sparen).
Ik merk ook dat er soms wel meewarig over gepraat wordt als iemand na zijn 25e nog thuis woont, alsof het een schande is. Maar dit zijn meestal óf mensen die getrouwd zijn en met zijn tweeën wel een woning kunnen bekostigen óf mensen die dik gespekt zijn door ouders. Gelukkig ben ik zelf behoorlijk nuchter ingesteld en trek ik mij dit niet persoonlijk aan, maar ik vraag me dan wel eens af: hoe dan? Maar zoals verwacht hebben meer mensen hier de oplossing nog niet voor gevonden.
Ik woon bij jou in de buurt.
Er zijn toch hier nog wel betaalbare woningen? In sommige dorpen? Het zijn geen moderne woningen, maar ze zijn hier nog wel onder de 2 ton.
https://www.funda.nl/koop/stellendam/0-200000/+15km/
Laatst bijgewerkt door Electra63 op 02-06-22 06:37, in het totaal 1 keer bewerkt