Ts ik ben enorm benieuwd naar jouw creatie dus ik volg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik vind de kleur echt geweldig mooi. Moest wel even een ander rollertje pakken want diegene die de verfmevrouw mee had gegeven dekte niet goed. Ik heb even een stukje geoefend met de lijnen, dat is de 2e foto, ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen! Maar ik moet dat heeeeel rustig aan doen, hele kleine stukjes tegelijk. Morgen ga ik weer verder. Misschien wil ik nog wel wat effect toevoegen, want ik ben nog niet hlemaal tevreden
Earth schreef:[ En ik ben net aan het schuren geweest, en normaal zou ik niet zo precies zijn, maar nu wel want ik wil het echt strak hebbenDus ik heb helemaal lamme armen

Maar idd, ik vind de lijnen wat statisch. Ik ben nog aan het experimenteren geweest met sjablonen etc, maar zowel met dun karton als met behang werd dat nog niet zo mooi als ik zou willen. Dus heb ik ook een beits kwastding meegenomen, wat leek op een soort stempel. En deze maakt mooie lijnen! Dus die ga ik gebruiken. Ik ga straks nog wat experimenteren met structuur, als iemand daar nog tips voor heeft? Ik wil wat proberen met de verf verdunnen bijvoorbeeld.
Maar eerst de onderste twee lagen nog een keer doen
Ik denk dat ik de beige kleur nog wat naar boven haal, want die turquoise is nu wel heel veel.