xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Oma vandaag al een jaar weg... nog steeds heel raar en gek genoeg kan ik er nog steeds nooit echt om huilen omdat ik er heel veel vrede mee heb.
Maar ik erger mij wel dat we de urn nog steeds niet hebben opgehaald. Mijn oma vond het vreselijk om in de laatste fase alleen te zijn en dan moet ik toch af en toe denken nu laten we haar een soort van alleen.
Iets met familieproblemen.... dus iedereen stelt het daarom maar uit om er gemakkelijk van af te komen.
( ja oké ik kan zelf zeggen ik haal de urn op maar dat kunnen alleen mijn vader en oom doen en laat die twee nu het probleem zijn)
Je kan ook iemand machtigen om de urn op te halen. Dus misschien kan jouw vader jou machtigen bijvoorbeeld?
Dan zal ik er alsnog 1000x om moeten vragen mijn vader is slecht in 1 ding en dat is communiceren. Tevens zal dat weer gaan leiden tot oorlog met mijn familie dus het is nog al een vervelend en complex iets.
Maar ik vindt dat iedereen zich niet zo aan moet stellen maar ja dat mag ik niet zeggen