Ik ben in het buitenland eens bij een groep wildvreemde Poolse mannen in een busje gestapt om een tandemvlucht (paragliden) te doen in ruil voor een pak koekjes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik heb geen idee hoeveel andere Bokkers dit heb gedaan maar ik vind het soms nog steeds een beetje moeilijk te geloven dat ik écht dacht dat het een goed idee was om zélf 4 stick & pokes te zetten, toen ik 15 was (verklaart ook meteen dat ik dacht dat het een goed idee was). Ze zitten er nog steeds en ze zijn er niet mooier op geworden.
Sunnda schreef:Ja, inderdaad net op vakansie. Vir twee jaar. In Vereeniging.Afhankelijk van waar het was en hoe de situatie is kun je nog weleens omschreven worden als levensmoe.
Nooit in Z-afrika geweest denk of alleen op vakantie? Anders zou je de gedachte achter deze post wel begrijpen denk.
Als je in Colombia alleen de jungle ingaat als toerist op bepaalde plekken geldt precies hetzelfde..alleen wil men bij colombianen dan weer niet meteen de rasicmekaart trekken.
En ja, in bepaalde delen van Afrika zijn best grote 'anti-blanken' bewegingen die geweld als middel gebruiken.
Mkango schreef:Flying_Angel schreef:Racist, much...- In Zuid-Afrika als ‘witte’ vrouw in mijn eentje op buitenrit gegaan in de wildernis met een zuid-Afrikaanse man.
Dioxide schreef:Oh yes, weer een leuk topic haha!
- Met behoorlijk wat soorten drugs geëxperimenteerd.
- Naar swingersclubs gegaan.
- Open relaties gehad.
- Veel verschillende wapens geschoten.
- In een tank “gereden” (niet zelf maar als passagier).
- Zelf een groot vliegtuig mogen “besturen” op kruishoogte.
- In je eentje uitgaan.
- In de 18+ industrie gewerkt.
En nog wel meer, maar kan hier niet alles openlijk neerzetten![]()
Suliko schreef:Ai deksel, ja, dat kan goed misgaan. Alle toetaeges die ik heb zijn stick & poke. Één heb ik zelf gezet toen ik 19 was (maar ook gewoon met een naald aan een potlood gebonden en oost-indische inkt, bij deze mag die op mijn lijstje bizarre dingen), maar die is wel goed gelukt en zit er nog steeds (6 jaar later) mooi op. De rest is door vrienden gezet, die wel veel geoefend hadden en het veel deden en de laatste grotere door een professional met een eigen shop. Ik vind het kalme van stick & poke zelf heel prettig en het is prettiger voor de huid, het heelt ook veel sneller dan een machinale. Maar wel een gevalletje 'don't do this yourself/at home'..
Urbanus schreef:Ik heb mezelf gestick 'n poked toen ik 27 was en het was niet 1 van m'n beste ideeën. De tatoeërder waar ik toen mee scharrelde vroeg of hij het mocht fixen
Snippergroen schreef:Ik ben 10 maanden in Australië geweest, waarbij mijn baan was om als tourguide buitenritten te maken met toeristen, in het regenwoud. En natuurlijk dan de verdere verzorging van de dieren. Kan je slechter treffen![]()
Verder laat ik mijn impulsiviteit niet afhankelijk zijn van of iemand mee wil. Meerdere malen alleen naar concerten, bios, vakanties etc geweest
Urbanus schreef:Echt? Hoe, wat, waarom? Wauw!
Flying_Angel schreef:Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.
Ik zal het herschrijven.
De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.