Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:18

Haha Gitana, dat is inderdaad wel vrij bizar := En tof, die hulp bij aanhoudingen!

Ik ben in het buitenland eens bij een groep wildvreemde Poolse mannen in een busje gestapt om een tandemvlucht (paragliden) te doen in ruil voor een pak koekjes. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:20

deksel schreef:
Ik heb geen idee hoeveel andere Bokkers dit heb gedaan maar ik vind het soms nog steeds een beetje moeilijk te geloven dat ik écht dacht dat het een goed idee was om zélf 4 stick & pokes te zetten, toen ik 15 was (verklaart ook meteen dat ik dacht dat het een goed idee was). Ze zitten er nog steeds en ze zijn er niet mooier op geworden.

Ik heb mezelf gestick 'n poked toen ik 27 was en het was niet 1 van m'n beste ideeën. De tatoeërder waar ik toen mee scharrelde vroeg of hij het mocht fixen :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:21

Oh yes, weer een leuk topic haha!

- Met behoorlijk wat soorten drugs geëxperimenteerd.
- Naar swingersclubs gegaan.
- Open relaties gehad.
- Veel verschillende wapens geschoten.
- In een tank “gereden” (niet zelf maar als passagier).
- Zelf een groot vliegtuig mogen “besturen” op kruishoogte.
- In je eentje uitgaan.
- In de 18+ industrie gewerkt.

En nog wel meer, maar kan hier niet alles openlijk neerzetten :D :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:23

Sunnda schreef:
Afhankelijk van waar het was en hoe de situatie is kun je nog weleens omschreven worden als levensmoe.

Nooit in Z-afrika geweest denk of alleen op vakantie? Anders zou je de gedachte achter deze post wel begrijpen denk.

Als je in Colombia alleen de jungle ingaat als toerist op bepaalde plekken geldt precies hetzelfde..alleen wil men bij colombianen dan weer niet meteen de rasicmekaart trekken.

En ja, in bepaalde delen van Afrika zijn best grote 'anti-blanken' bewegingen die geweld als middel gebruiken.
Ja, inderdaad net op vakansie. Vir twee jaar. In Vereeniging. :') En nog dink ek daai remark is racist.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:35

Ai deksel, ja, dat kan goed misgaan. Alle toetaeges die ik heb zijn stick & poke. Één heb ik zelf gezet toen ik 19 was (maar ook gewoon met een naald aan een potlood gebonden en oost-indische inkt, bij deze mag die op mijn lijstje bizarre dingen :+ ), maar die is wel goed gelukt en zit er nog steeds (6 jaar later) mooi op. De rest is door vrienden gezet, die wel veel geoefend hadden en het veel deden en de laatste grotere door een professional met een eigen shop. Ik vind het kalme van stick & poke zelf heel prettig en het is prettiger voor de huid, het heelt ook veel sneller dan een machinale. Maar wel een gevalletje 'don't do this yourself/at home'.

Om dan maar door te zetten met de rest van mijn lijstje waar ik nu op kom.
- Bij mezelf dus een stick & poke tattoo zetten, geen spijt van.
- Een tattoeage in mijn oor nemen.
- Zoenen met iemand en 'verwend' worden door iemand met een gespleten tong (erg vaak ook, want het was mijn ex, dus voor mij was het erg normaal, maar ik krijg nog steeds de vraag hoe dat was :') ).
- Liftend naar Tsjechië gaan en vaker door Nederland gelift.
- In april zonder de juiste middelen in de Alpen gaan wandelen en over hele enge sneeuwwatervallen klouteren die duidelijk aan het smelten waren :')
- Een antifascisme sticker (er stond op 'tegen nazi', dus het was niet dat ik hem bestempelde als nazi, maar dat het overkwam alsof hij ook tegen dat soort gedachtegoed is) plakken op de rug van een FvD lijsttrekker die zich énorm hufterig had gedragen tegenover bediening op een bijeenkomst.
- Ik heb ook wel eens een insect gegeten, maar weet even niet meer wat voor soort het was.
- Meerdere malen San Pedro gedronken, een hallucinogene/psychedelische cactus. Ook vaker paddo's en truffels en één keer LSD genomen.
- Een legerterrein opgaan waarvan we dachten dat het niet meer in gebruik was om ons vervolgens in een dixie te verstoppen omdat er een auto aankwam.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:49

Mkango schreef:
Flying_Angel schreef:
- In Zuid-Afrika als ‘witte’ vrouw in mijn eentje op buitenrit gegaan in de wildernis met een zuid-Afrikaanse man.
Racist, much... :')

Het klinkt racistisch as fiets, alsof elke (donkere, durf ik te gokken :+ ) Zuid-Afrikaanse vent een verkrachter in spe is. Want de buitenrit is hier de prestatie niet, nee, het gaat blijkbaar erom dat je alleen durfde te zijn met een man uit ZA.

----------------

Over bizarre dingen gesproken, ik ben op mijn 19de als Oostblok meid naar Nederland verhuisd on het hele avontuur van Polen hotels, geweld in alle vormen, uitbuiting en misdaad van dichtbij mee te maken :Y)

In die tijd ook wat "bijzonder" werk gedaan, maar dan vooral in de zin dat het belachelijk zwaar mannenwerk was en ik daar als de enige vrouw rondliep ;)

Verder wat reizen gemaakt naar nogal ongebruikelijke bestemmingen voor Nederlandse maatstaven, maar ja, vanuit mijn roots gekeken was het weer niet zo gek. Blijkbaar o.a in de ultieme criminelenwijk van Saratov (dat een no-go-zone aan zich is := ) zomaar rondgelopen, ik voelde me bijna thuis joh :P

Toeristische activiteit met een onbekende vent in een of ander Verweggistan is in ieder geval gesneden koek vergeleken met de onuitputtelijke wonderen van het migrantenwereldje in NL _O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 12:57

Dioxide schreef:
Oh yes, weer een leuk topic haha!

- Met behoorlijk wat soorten drugs geëxperimenteerd.
- Naar swingersclubs gegaan.
- Open relaties gehad.
- Veel verschillende wapens geschoten.
- In een tank “gereden” (niet zelf maar als passagier).
- Zelf een groot vliegtuig mogen “besturen” op kruishoogte.
- In je eentje uitgaan.
- In de 18+ industrie gewerkt.

En nog wel meer, maar kan hier niet alles openlijk neerzetten :D :Y)

Jij kan in ieder geval zeggen dat je heeel veel hebt gedaan en meegemaakt. geniaal :D Mensen zoals jij, heerlijk..

- Toen hij nog leefde, heeft Herman Brood een shirt versierd die ik toen aanhad, maar of dat bizar is.. 8-)
- Eea aan drugs gedaan.
En veel andere dingen gedaan, m.i. niet bizar genoeg als ik sommige buzarre dingen hier lees…

Iris82

Re: Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 13:16

In de cockpit op de jumpseat van een Boeing 747 vol passagiers gezeten tijdens het landen.

Sex gehad bovenop een verlaten fort ergens in Engeland.

Geknuffeld met een babykrokodil.

Een avond gezellig geborreld met ultra republikeinen (van het type wapen aan hun broek hangend, confederate flags, mega Trump supporters).

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 13:38

Suliko schreef:
Ai deksel, ja, dat kan goed misgaan. Alle toetaeges die ik heb zijn stick & poke. Één heb ik zelf gezet toen ik 19 was (maar ook gewoon met een naald aan een potlood gebonden en oost-indische inkt, bij deze mag die op mijn lijstje bizarre dingen :+ ), maar die is wel goed gelukt en zit er nog steeds (6 jaar later) mooi op. De rest is door vrienden gezet, die wel veel geoefend hadden en het veel deden en de laatste grotere door een professional met een eigen shop. Ik vind het kalme van stick & poke zelf heel prettig en het is prettiger voor de huid, het heelt ook veel sneller dan een machinale. Maar wel een gevalletje 'don't do this yourself/at home'..

Oh ja, dat had er nog bij gemoeten. Ik heb dat ook gedaan met een naainaald in een potlood, “gedesinfecteerd” door een aansteker er over heen te halen en inktpenvullingen als inkt gebruiken :+. Toen het klaar was, vaseline op een pleister gesmeerd en op de “tattoo” geplakt.

Ik ben blij dat er zoveel mensen zijn die het wel kunnen!

Urbanus schreef:
Ik heb mezelf gestick 'n poked toen ik 27 was en het was niet 1 van m'n beste ideeën. De tatoeërder waar ik toen mee scharrelde vroeg of hij het mocht fixen :')

En, heeft hij het gefixed of zit jouw meesterwerk nog op je lichaam?

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 13:40

Haha wat een dingen komen hier voorbij zeg :') Ik ben een keer om 4 uur ‘s nachts bij een onbekende die ik alleen via internet kende in de auto gestapt om bepaalde dingen te doen :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 13:40

De diamant op m'n grote teen is nog precies zoals hij was :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 14:24

Wat een geweldige acties en verhalen komen voorbij :j

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:28

Urbanus schreef:

Laat es zien?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:50

Ik heb ook een stick & poke!
Ook een naainaald op een potlood, met oost indische inkt.
Afbeelding
Niet heel netjes of recht ofzo, maar ben er nog steeds blij mee.

Verder was ik een paar jaar geleden met mijn ouders in Hong Kong.
Ik ben toen een avond helemaal in mijn eentje de stad in geweest, in mijn eentje de paardenraces bekeken en alleen met de metro gegaan (en dan moet ik er dus bij vertellen dat ik een angststoornis heb en in ons veilige kleine Nederlandje niet in mijn eentje op stap durf. Maar in miljoenenstad HK voelde ik mij kiplekker :Y)
Voor mijn doen wel aardig bizar)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:11

Leuk dat er meer mensen hier in zichzelf prikken :')
Dit was mijn resultaat
Afbeelding

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:50

Als klein meisje je verjaardagsfeestje houden in een reptielenhuis. Wat ik me nog kan herinneren was dat ik alles mocht vasthouden, van vogelspinnen tot kleine krokodillen tot een reuzenslang

en de verstijfde en verafschuwende blikken van de meisjes die mee waren. Voelde me wel echt jarig enzo.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:55

Ik ben 10 maanden in Australië geweest, waarbij mijn baan was om als tourguide buitenritten te maken met toeristen, in het regenwoud. En natuurlijk dan de verdere verzorging van de dieren. Kan je slechter treffen O:)

Verder laat ik mijn impulsiviteit niet afhankelijk zijn van of iemand mee wil. Meerdere malen alleen naar concerten, bios, vakanties etc geweest :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:05

Snippergroen schreef:
Ik ben 10 maanden in Australië geweest, waarbij mijn baan was om als tourguide buitenritten te maken met toeristen, in het regenwoud. En natuurlijk dan de verdere verzorging van de dieren. Kan je slechter treffen O:)

Verder laat ik mijn impulsiviteit niet afhankelijk zijn van of iemand mee wil. Meerdere malen alleen naar concerten, bios, vakanties etc geweest :)

Oh dat klinkt als een fantastische ervaring!

En inderdaad, jezelf mee op pad nemen is zo belangrijk! Ik ben vorige week nog in mijn eentje naar een concert geweest. Heerlijk, niemand om mee rekening te houden, lekker in je eigen bubbel genieten van de muziek. En ik ontmoette algauw iemand die ook alleen was, we waren beide erg vroeg omdat we klein zijn en vooraan wilde staan :'). Staan wachten tot het begint is net een beetje ongemakkelijk als je alleen bent, maar zo vond ik dus juist aanspraak.
Deze zomer ga ik in mijn eentje van het noordelijkste puntje van Denemarken terugfietsen naar Nederland. Een bizar ding wat nog gaat gebeuren en waar ik heel veel zin in heb :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:24

Shae schreef:
Urbanus schreef:

Laat es zien?

M'n teen op bokt? Hmmmm

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:42

Het meest aparte is denk ik nog wel "achter het raam" zitten. Vond het wel mega interessant :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:43

Echt? Hoe, wat, waarom? Wauw!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:46

Ik ben als 18 jarig guppie naar Canada vertrokken om op boerderijen te werken. Nou wordt dat opzich steeds normaler. Maar hier vette ervaringen opgedaan die vele bokkers niet hebben gedaan denk ik:
- Zelf een koe slachten, het hele proces van schieten (oke dat deed ik niet maar stond er wel naast) tot aan het vlees in de vriezer doen.
- Vele cattledrives, in de regen, onweer (bijna dood ervaring :+), snikhete zon en koude dagen van -25 met veel wind. Bij die kou mogen ervaren dat ik m'n vingers letterlijk niet meer voelde en kon bewegen, totdat ze opeens uit het niks opwarmde :+
- Kamperen in het wild, met de paarden. Tussen al het wild (beren, elanden etc).
- Zelfstandig mushen met sledehonden
- Meegedaan aan de cowriding met de rodeo :D Dus zeg maar bullriding, maar dan als vrouw en dus een koe ipv een stier.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:51

Urbanus schreef:
Echt? Hoe, wat, waarom? Wauw!

Ik ben in het dagelijks leven meesteres in de bdsm en was aan het uitzoeken hoe ik het prettigste werk. Dat was niet de plek of manier maar het was wel een ervaring.

Op dat moment overigens geen sex in de aanbieding, al heb ik dat daarvoor wel een tijdje selectief gedaan tijdens sessies :o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 17:12

Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.

Ik zal het herschrijven. ;)

De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 17:17

Flying_Angel schreef:
Nou, punt 1. Ik heb niet het woord ‘zwart’ gebruikt. Dat wordt er hier van gemaakt. Het was alleen info voor de context.

Ik zal het herschrijven. ;)

De wildernis ingaan op een paard samen met een wildvreemde in een gebied dat bekend staat om zijn onveiligheid voor toeristen.

Voor mij was het niet totaal aanstootgevend in je eerdere post. Waar ter wereld je ook bent, zijn er gewoon minder veilige plekken. Zou je zeggen ergens in Noord of Zuid Amerika, Arabische landen, Rusland of zelfs sommige plekken in Nederland vraag ik mij af of de reacties net zo fel zijn geweest. Ik vind men tegenwoordig erg snel op de tenen getrapt.