Wat een antwoorden al! Erg goed inzicht geeft dit in hoe de rest het doet.
En op den duur ga ik evenveel verdienen als vriend; hij loopt 2 jaar op mij voor qua ervaring en werkt (te) hard. Verder doen wij absoluut niet moelijk over de één meer betalen dan de ander; is iets waar we beiden achter staan en wat we allebei logisch vinden. Naar rato is nog een ideetje misschien wel.
bigone schreef:Gewoon naar rato, afhankelijk van jullie inkomen. Maar jullie wonen al samen, willen over een jaar of 2,3 naar New York , waarom dan over een half jaar grote uitgaven voor een andere huis doen? Dan woon je er misschien een jaar en ga je weer weg. Zou mooi nu al beginnen te sparen zodat leven in New York en later kopen in Engeland geen utopie wordt.
Goeie vraag, hier hebben we lang over nagedacht en heb ik ook al eens een topic over geopend.
We wonen nu op 34 vierkante meter. Op zich is het goed te doen; we werken allebei veel en zitten elkaar absoluut niet in de weg. Hebben ook nooit ruzie. Maar we hebben beiden best wel veel hobby's en ambities waar ook thuis ruimte voor nodig is. Niet per see enorm veel en ik verwacht niet meteen m'n droomhuis te vinden, noch te kunnen betalen, maar we hebben op dit moment geeneens plek voor een eettafel, laat staan een bureau.
En ik merk aan mezelf dat ik daardoor veel dingen die ik graag zou willen doen, niet doe. Als ik wil beginnen aan iets moet ik eerst een opstelling bouwen om datgeen te gaan uitvoeren, en dat is voor mij best wel een obstakel om te beginnen.
Dus ietsje groter zou fijner zijn.