Tazzey schreef:Pas wel op als je kristallen glazen hebt, die worden echt onherstelbaar verwoest door die blokjes. Ik ben terug bij de Sun blokjes, ietsje duurder maar mijn glazen blijven netjes.
Echte kristallen glazen horen sowieso niet thuis in de vaatwasser, alleen al de hoge temperatuur kan (onherstelbare) schade veroorzaken.
Ook kristalglas waarbij men zegt dat ze vaatwasser bestendig zijn.. zijn dat wel , maar alleen op een lage temperatuur en een kort programma.
Wij gebruiken nu tabletten van de Lidl, maar degene waar het folie nog vanaf moet en nu hebben wij geen vaat meer wat soms een "plak/vies" laagje op de glazen achterlaat en glazen minder snel last hebben van corrosie.
Ik zeg zelf altijd dat ik alleen Calvé pindakaas en Coca Cola moet hebben. Verder proef ik echt bij geen enkel merk of soort het verschil.
Als ik eens een A merk koop dan is het vaak bij de Kruidvat. Daar is het altijd enorm goedkoop.

en de Johma salades voor op brood. Lidl eigen merk komt nog het meest in de buurt maar voor de rest vind ik alle b merk salades zo ranzig en goedkoop smaken dat ik me er elke keer over verbaas hoe die van Johma zo oneindig veel lekkerder kunnen zijn.
.
Vleesvervangers zijn ook erg lekker bij de lidl. Wij halen zelf vooral vlees en groenten op de markt tegenwoordig, maar haalden dit hiervoor ook bij de lidl.