Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik ben nog steeds enorm blij met mijn digitale notitieboek, de Remarkable 2![]()
Ik heb destijds getwijfeld tussen een uitwisbaar notitieboek of een digitale, en als ik zie hoe enorm veel pagina's ik er al in heb staan in zo'n 4 jaar tijd, en hoe weinig ik eigenlijk weggooi of uitwis.. ben ik heel blij dat al die stapels papier toch digitaal in zo'n klein apparaat zitten
Muga schreef:8nnemiek schreef:Ik ben nog steeds enorm blij met mijn digitale notitieboek, de Remarkable 2![]()
Ik heb destijds getwijfeld tussen een uitwisbaar notitieboek of een digitale, en als ik zie hoe enorm veel pagina's ik er al in heb staan in zo'n 4 jaar tijd, en hoe weinig ik eigenlijk weggooi of uitwis.. ben ik heel blij dat al die stapels papier toch digitaal in zo'n klein apparaat zitten
Kun je je notities ook exporteren als document? Of afbeelding? Ik heb een nieuwe functie en dit zou echt top zijn voor de overdracht naar mn collega.
gerpiegorp schreef:Ik heb ook een Moyu. Ik vind het echt een uitvinding, het werkt heerlijk. Notities die ik toch permanent wil, legde ik vast met de Adobe Scan app.
Het enige (grote) nadeel, wat ervoor zorgde dat ik hem niet meer gebruik, is dan je speciale pennen met vulling nodig hebt en deze echt maar heel kort meegaan. Ik ben in no-time door de vullingen heen gegaan en had geen zin om elke x maand nieuwe vullingen + verzendkosten te moeten betalen. Dus helaas ligt mijn Moyu al een paar jaar in de kast.